باشگاه رئال مادريد نيز مي خواهد مانند باشگاه رقيب سنتي خود يعني بارسلونا قرارداد فوق ستاره خود را تمديد کند.


 روزنامه آ اس نوشت ، مسئولان رئال مادريد براي آنکه به شايعات در مورد احتمال انتقال کريس رونالدو ستاره پرتغالي به پاري سن ژرمن پايان دهند ، به زودي قرارداد او را تمديد خواهند کرد.

اين روزنامه نوشت ، پيشنهاد رئال مادريد تمديد قرارداد رونالدو با دستمزد بيشتر و تکرار شرط جدايي در ازاي يک ميليارد يورو است.قرارداد فعلي رونالدو تا ژوئن 2015 اعتبار دارد و مذاکرات براي تمديد آن به مدت سه سال آغاز شده و تنها مانع موجود رقم درخواستي رونالدو براي دستمزد است.




تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391 ا 23:18 نويسنده : Hamidreza ا

عمل جراحی تیتو با موفقیت انجام شد

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، عمل جراحی برروی تیتو ویلانووا برای برداشتن توموری که روی غده پاروتیدش بود با موفقیت انجام شد.

این درحالی است که او یک سال پیش زیر تیغ جراحی رفته بود ولی پس از اعلام نتایج پاتولوژی

در روز سه شنبه مشخص شد که بیماری او دوباره عود کرده.

تیتو حالا در بیمارستان وال داوربون بارسلونا بستری است و وهمه درانتظار اعلام بیانیه ای برای کسب اطلاعات دقیق تر درمورد این عمل جراحی هستند. ولی طبق شنیده های روزنامه مارکا این عمل با موفقیت انجام شده و سرمربی تیم کاتالان سه یا 4 روز در بیمارستان بستری خواهد بود. بعد از آن مراحل شیمی درمانی و رادیو تراپی شروع می شود که حدود یک ماه و نیم به طول خواهد انجامید



تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391 ا 22:47 نويسنده : Hamidreza ا

یک هشتم نهایی قرعه کشی شد/ منتظر سوپر فوتبال ها باشید/ میلان- بارسا ، رئال- یونا

قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش آغاز شد.مقر سازمان یوفا در نیون شاهد برگزاری قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود.امکان رویارویی دو تیم از یک کشور و تیمهایی که در رقابت های مرحله گروهی باهم در یک گروه بودند، وجود نداشت  .

تیم های گلدان یک بدین ترتیب بودند: پاری سن

ژرمن، شالکه، مالاگا، دورتموند، یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا، منچستریونایتد

تیم های گلدان 2 نیز : پورتو، آرسنال، میلان، رئال مادرید، شاختار دونتسک، والنسیا، سلتیک و گالاتاسرای

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم پایانی در روزهای 12 و 13 فوریه برگزار می شود و بازیهای برگشت این مرحله در روزهای نوزدهم و بیستم همان ماه

 

*در ابتدای این مراسم گوینده سالن از تیتو، سرمربی بیمار بارسلونا صحبت می کند و می گوید:« تیتو ما همه با تو هستیم. » و این جمله به زبان کاتالان هم اعلام می شود

 برنامه بازیهای مرحله یک هشتم پایانی بدین ترتیب است:

  

گالاتاسرای- شالکه

سلتیک- یوونتوس

آرسنال- بایرن مونیخ

شاختار دونتسک- بوروسیا دورتموند

میلان- بارسلونا

رئال مادرید – منچستریونایتد

والنسیا – پاری سن ژرمن

پورتو- مالاگا




تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391 ا 22:38 نويسنده : Hamidreza ا

گهر درود- استقلال تهران/ جنگ در سنگ یا سنگ در جنگ؟
 تصویری که می بینید نمایی از ورزشگاه گهر است. گنجایشش 1600 نفر است اما با کوههای اطراف می شود 10 هزارنفری در ورزشگاه بنشینند و دستشان به سنگ های ریز و درشت کوه برسد. احتمالا جنگ فردای استقلال و

گهر در باران سنگ است و سنگهای آنجا در جنگ.

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال صبح دیروز در رادیو حرف جالبی زد.اینکه بازی استقلال را به درود بردند تا همه باور کنند که امکان بازی در درود وجود ندارد!

شاید بیچاره راست بگوید.حالا شما عکس را ببینیدکه ملت چطور نشسته اند.می خواهید فردا اینها آرام بنشینند و بازی تیم مولتی میلیاردها را با تیم کاندیدای سقوط راحت و بی دردسر و بی خونریزی نگاه کنند؟ توپ جمع کن های این بازی پس از پایان بازی لایق نشان شجاعت هستند.نیستند؟



تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391 ا 22:36 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.