پرس(2): رسانه های کاتالونیا به بارسا کمک می کنند ولی مادریدی ها نه!

پرس(2): رسانه های کاتالونیا به بارسا کمک می کنند ولی مادریدی ها نه ؛می خواهیم یک سال دیگر از فوتبال آلونسو لذت ببریم

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در گفتگو با برنامه ال لارگروی شبکه کادنا سر در مورد مسائل مختلف تیم مادریدی صحبت کرد واز زیدان و مورینیو گرفته تا بازیکنان تیمش و انتقال نیمار به بارسا و مسائل دیگر صحبت کرد.

دراینجا می توانید متن صحبت های پرس را در 3 قسمت مطالعه کنید.این بخش دوم این گفتگو است:

*بارسلونا: رسانه های کاتالونیا به بارسلونا کمک می کنند ولی رسانه های مادرید به ما کمکی نمی کنند. همزیستی و همکاری آنها فوق العاده است

*تصویر ووجهه رئال: ما وجهه و تصویرمان را از دست نداده ایم. قبل از این مربیانی روی نیمکت مربیگری رئال مادرید دیده بودم که با دست، توهین فیزیکی می کردند. اشتباهی که مورینیو کرد و خودش هم به آن اعتراف کرد این بود که تاریخ 110 ساله باشگاه را تغییر نداد.

*مذاکرات با زیدان: صحبت های من با زیدان صحبت های دوستانه ای بود. او زمانی که به اینجا آمد مادریدی ها را تکان داد و تنها عشق و انگیزه اش، باشگاه است.او این را در زمین چمن و بعدها در رفتارهایش نشان داد. او یکی از اعضای فعال باشگاه است که با ارزش های بالایی کار می کند

*آینده کاکا: زیدان و سرمربی تیم دراین باره تصمیم می گیرند. ما اخیرا قراردادمان با 2 اسپانسر راتمدید کردیم. به لطف کاکا ودیگران اسپانسر 400 میلیون یورو سرمایه گذاری کردیم. البته او بدشانسی آورد که مصدوم شد و نتوانست درآن سطحی که همگی توقع داشتیم باشد. بعد از آن هم اوزیل به رئال آمد ولی کاکا انسان فوق العاده ای است.

*کوئنترائو:نمی دانم که آیا می رود یا می ماند ولی تیمی که او را بخواهد باید مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش را بپردازد. او فصل خوبی را سپری کرد.

*ژابی آلونسو: ما از او واقعا راضی هستیم. هنوز یک سال دیگر از قرارداد او مانده و سرمربی جدید و زیدان باید ببینند که چه خواهند کرد. جانشینی آلونسو کار سختی است. این یکی از بزرگترین مشکلات ما روبه آینده است ولی حالا می خواهیم از حضور او باز هم لذت ببریم.

*ایگواین: هیچ کسی هنوز با باشگاه یوونتوس مذاکره نکرده.

*لالیگا:رقابت های لالیگا، رقابت های پیچیده ای بود.در 4 بازی اول شروع خیلی بدی داشتیم. شروعمان با عطش کمرنگی بود. ما 8 امتیاز از دست دادیم و سرمربی می خواست به تیم انگیزه بدهد ولی این اصلا طبیعی نبود

*ایسکو: او بازیکن خوبی است. نمی دانم که آیا به او نیاز داریم یا نه

*پرداخت مبالغ هنگفت به سرمربیان: انجام این کار اصلا جنجالی نیست. ما به پیگرینی 4 میلیون یورو دادیم و به مورینیو 8 میلیون یورو ، و نه 16 یا 25 میلیون یورو

*بازیکنان اسپانیایی: وظیفه ما این است که بهترین بازیکنان دنیا را به تیممان بیاوریم.در پستی که کاسورلا بازی می کند، ما اوزیل و کاکا را داریم.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 ا 20:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.