امیری:رحمتی می ماند

 

 

علی امیری، در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال گفت: وضعیت تیم آنقدرها هم که می‌گویند بحرانی نیست. درست است که مشکلاتی داریم ولی مشکلات حل می‌شود. با بازیکنان این فصل تیم تماس تلفنی برقرار کردیم و مذاکراتمان برای تمدید قرارداد شروع شده است. تا آخر هفته هم با بقیه بازیکنان در این باره گفتگو خواهیم کرد.

وی در خصوص نگرانی هواداران برای تمدید قرارداد رحمتی عنوان کرد: روز گذشته صحبت‌های خوبی با رحمتی داشتم که خودش تاکید کرد با وجود این که پیشنهاد خیلی خوبی دارد ولی اولویتش استقلال است. رحمتی به شمال رفته و در بازگشت به تهران با او مذاکره خواهیم کرد. ضمن این که مذاکراتی را هم با برخی نفرات جدید شروع کرده‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره وضعیت جواد نکونام نیز اظهار داشت: جواد از بازیکنان ملی ماست. همین امروز هم از فرودگاه زنگ زد و کلی با هم صحبت کردیم. خودش گفت که تمایل به ماندن دارد و اخبار مربوط به پیشنهادهای خارجی او صحت ندارد. نکونام دیروز هم تلفنی با فتح الله زاده در باکو صحبت کرده بود. او باید اول فصل بعد مبلغی را به اوساسونا بدهد و برای همین نگران بود. جواد بازیکن ارزشمندی است که تجربه‌اش در جمعه هشت تیم برتر آسیا به سود ما خواهد بود.

امیری با بیان این که هیچ پولی برای مذاکره با بازیکنان به حساب باشگاه واریز نشده است، گفت: در مجموع بازیکنان دریافت‌های خوبی داشته اند. فقط یک دو بازیکن بودند که شرایط بدتری نسبت به بقیه داشتند ولی اکثر بازیکنان 70 تا 80 درصد قراردادهایشان را دریافت کردند که مطلوب بوده است. حالا هم قرار است از محل درآمد اسپانسرها به فکر بستن تیم فصل بعد باشیم و قول می‌دهم تیم خیلی خوبی خواهیم بست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت کناره‌گیری فتح الله‌زاده از باشگاه استقلال می رود،گفت: نمی‌توانم در این باره جواب بدهم که می‌مانم یا می‌روم. باید با فتح الله‌زاده صحبت کنم. تا این لحظه حرفی از تغییرات مدیریتی در باشگاه پیش نیامده است. به نظرم در صورت ایجاد تغییرات استقلال ضرر خواهد کرد و امیدوارم دکتر عباسی حمایت هایش را از تیم ادامه بدهد. با این حال باید عنوان کنم در صورت انتخاب مدیرعامل جدید دست وی را برای انتخاب معاونین باشگاه باز می‌گذارم.



نظرات شما عزیزان:

hosain afrasiabifard
ساعت19:31---5 خرداد 1392
با سلام خدمت شما با عرض تبریک اگر مایل به همکاری با سایت اخبار رءال مادرید را دارید لطفا در بخش نظرات سایت به ما اطلاع داده و اسم سایت یا شماره همراه خود را بگذارید. با تشکر مدیر سایت Mhafcatc.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392 ا 19:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.