گزارش روز: CR7 آقای اروپا/رونالدو با12 گل، آقای گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا شد

گزارش روز: رونالدو با12 گل، آقای گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا شد

با برگزاری دیدار فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی بایرن مونیخ و بسته شدن پرونده این رقابت ها در این فصل ، نام کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید به عنوان برترین گلزن رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.

در بازی فینال ، روبرت لواندوفسکی نتوانست گلی را به ثمر برساند ودرنتیجه در پیشی گرفتن از کریس رونالدو در جدول برترین گلزنان این فصل لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند تا عنوان پی چی چی به کریس رونالدو برسد.

مهاجم پرتغالی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، 1080 دقیقه برای تیم مادریدی بازی کرد و در مجموع این دقایق موفق شد تا 12گل به ثمر رسانده و یک پاس گل دهد تا بدین ترتیب در صدر جدول گلزنان رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. روبرت لواندوفسکی هم با زدن 10 گل در رقابت های این فصل در رده دوم قرار گرفت.

کریس در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، گلهای مهمی برای تیمش زده و از جمله مهمترین گلها درمیان این 12 گل، می توان به 2 گلی که او در مرحله یک هشتم پایانی وارد دروازه منچستریونایتد نمود و3 گلی که درمرحله یک چهارم پایانی به گالاتاسرای زده و تک گل کهکشانی ها در بازی رفت نیمه نهایی مقابل بوروسیا دورتموند ،اشاره کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392 ا 18:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.