امیر و شروطش برای ماندن در استقلال!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌سه شرط برای ماندن دراستقلال دارم و اگر می خواهند دراین تیم بمانم این شروط را بپذیرند.
امیر قلعه نویی با حضور در برنامه ' هر روز ورزش' شبكه خبر با بیان اینكه حفظ موجودی،تقویت تیم و جذب بازیكنان با كلاس آسیایی و تسویه حساب با كادر فنی و بازیكنان شروط ماندنش دراین تیم است،افزود: این شروط را دردیدار با وزیر ورزش و جوانان نیز عنوان كردم و امیدوارم محقق شود.
وی افزود: استقلال شرایط ویژه ای دارد و شهریور ماه رقابت های سنگینی در لیگ قهرمانان با شگاه های آسیا دارد از این رو نیازمند حمایت بیشتر است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینكه روزانه بیش از ۸ ساعت برای این تیم وقت می گذاشته است ،افزود:‌قهرمانی در تیم استقلال به راحتی بدست نیامده و حاصل كار تیمی بوده است دراین بین خودم نیزروزی ۸ ساعت برای این تیم وقت گذاشته ام.

قلعه نویی در خصوص شركت نكردنش در جشن قهرمانی تیم استقلال نیز گفت:‌بنا نداشته وندارم درجشن قهرمانی شركت كنم اما این بار به خصوص میخواستم با نیامدنم اعتراض خود را به هواداران اعلام كنم تا از نهادینه شدن یك فرهنگ غلط جلوگیری شود. 

امیر قلعه نوعی  درباره قهرمانی امسال  گفت : خیلی ها که با استقلال مشکل داشتند، مشکلشان با استقلال نبود. آنها با امیر قلعه نوعی مشکل داشتند. آنهایی که در مسیر استقلال سنگ پرتاب می کردند هدفشان شخص امیر قلعه نوعی بود اما عزت و ذلت دست خداوند است و وقتی خدا بخواهد هر چیزی اتفاق می افتد. این موفقیت هم نتیجه تلاش همه مجموعه و لطف و عنایت آن بالایی بود.


http://u.goal.com/155400/155426hp2.jpg
دایی از مفاخر فوتبال ماست او درجامعه بین المللی فرد شناخته شده است و می تواند باعث قدرتمندتر شدن پرسپولیس شود.

 وی ادامه داد: استقلال لیاقتش خیلی بالاتر از این حرف ها است. استقلال دارای قدمت 65 ساله و استعدادهای ناب فوتبال ایرانی است .
او ادامه داد: اگر برنامه ریزی های خوب صورت گیرد، فوتبال ما می تواند جزو 10 تیم برتر دنیا باشد. گرچه می دانم ممکن است فردا دوباره یکسری قلم ها علیه من بیدار شوند ولی همانطور که گفتم با برنامه ریزی جلو برویم یقینا فوتبال ما می تواند جزو 10 تیم برتر دنیا باشد.
 او همچنین درباره مشکلات مالی استقلال تاکید کرد: گروه ما خیلی هنر داشته که یکسال این بچه ها را نگه داشته است. این اوج مدیریت بود که بچه ها را با این شرایط حفظ کرد. نگهداشتن بچه ها واقعا کار دشواری بود. ضمن اینکه خود بچه ها واقعا سختی کشیدند. روزی که آنها قرارداد بستند دلار بسیار ارزان تر بود اما حالا فرق کرده است. حتی اگر همه طلب آنها هم پرداخت شود باز هم متضرر می شوند. باید توجه داشت این قضیه بر زندگی آنها هم تاثیر می گذارد. چون با توجه به دریافتی ها برای زندگی شان برنامه ریزی کرده اند.
وی درادامه از دولتمردان خواست به تیم های استقلال و پرسپولیس نگاه ویژه داشته باشند وتصریح كرد:‌این دو تیم سرمایه های ملی هستند و باید دولت ها از این تیم ها حمایت كنند اما متاسفانه تا به امروز دولت ها هیچ برنامه ای برای حرفه ای شدن این دو باشگاه ها نداشته اند البته كمك هایی آن هم فقط مقطعی به این دو تیم شده است اما كار زیر ساختی صورت نگرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392 ا 18:31 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.