وایدنفلر: نهایت تلاشمان را کردیم؛ فصل فوق‌العاده‌ای بود و سال بعد دوباره برای جام می‌جنگیم

وایدنفلر: نهایت تلاشمان را کردیم؛ فصل فوق‌العاده‌ای بود و سال بعد دوباره برای جام می‌جنگیم

رومن وایدنفلر، دروازه بان باتجربه و توانای دورتموند قطعا یکی از بهترین بازیکنان تیمش در فینال شنبه شب ومبلی بود ولی نمایش خیره کننده او در این بازی نتوانست تیمش را به قهرمانی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا برساند و گل دیرهنگام ارین روبن به منزله آب سردی بر پیکر او و تمام دورتموندی ها بود.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی، زردپوشان دورتموند با ناراحتی جشن و پایکوبی باواریایی ها را شاهد بودند.

درهمان دقایق وایدنفلر، قهرمان دورتموند در شب ناکامی زردپوشان به خبرنگار زد.دی.اف گفت:« ما احساس غرور می کنیم. ما پا به پای بایرن بازی کردیم. فصل فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سرگذاشتیم.»

او ادامه داد:« ما نهایت تلاشمان را برای فتح جام قهرمانی و رسیدن به آن به کار گرفتیم و هرکاری که لازم بود را انجام دادیم ولی مطمئن باشید که بار دیگر به سوی این جام قهرمانی حمله ور خواهیم شد.»

سباستین کهل، دیگر بازیکن دورتموند بود که در پایان بازی با خبرنگار زد.دی.اف مصاحبه کوتاهی را انجام داد:« ما می بایست بیش از اینها به گل می رسیدیم. بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتیم و توانایی هایمان را به خوبی به معرض نمایش گذاشتیم. می توانیم  به خاطر بازی خوبی که انجام دادیم احساس غرور کنیم و قطعا فصل آینده دوباره برای رسیدن به جام قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392 ا 10:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.