رئال مادرید به دنبال جذب تیاگو آلکانتارا

رئال مادرید به دنبال جذب تیاگو آلکانتارا

روزنامه اسپورت کاتالونیا با اشاره به گزارش برنامه «بازی ساعت 12» شبکه کادنا کوپه که روز جمعه پخش شد،در گزارشی به نارضایتی تیاگو الکانتارا نسبت به عدم حضورش در ترکیب اصلی تیم بارسلونا اشاره کرده ودر گزارشی به این نکته اشاره کرده که او یکی از بازیکنانی است که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به احتمال قریب به یقین از بارسلونا جدا می شود.

مبلغ پائین ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او، موضوعی است که نظر مثبت سران تیم های مختلف اروپایی از جمله رئال مادرید را به خود جلب کرده.

این احتمال وجود دارد که تیاگو با قراردادی 18 میلیون یورویی بارسلونا را ترک کند. چرا که در یکی از بند های قرارداد جدیدی که او با بارسا به امضا رساند و تاسال 2015 اعتبار دارد،  این نکته ذکر شده که در صورتی  که تعداد بازیهای او برای بارسلونا به حد نصاب نرسد، او می تواند درازای مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش بارسا را ترک کند. همین موضوع باعث شده تا فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی گوش به زنگ شود و به فکر جذب او بیفتد.

در صورتی که او  در دو فصل اخیر بازیهای زیادتری برای بارسلونا برگزار می کرد، مبلغ جدایی زودهنگامش از بارسلونا تا 90 میلیون یورو افزایش می یافت ولی با انجام بازیهای کم این اتفاق رخ نداده و او با قیمت به مراتب کمتری در بازار نقل و انتقالات قرار دارد. علاوه بر رئال مادرید،تیم های بایرن مونیخ، منچسترسیتی و چلسی هم به دنبال جذب او هستند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 ا 14:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.