گزارش روز: رئال برنده دوئل جذب ایسکو شده؟

گزارش روز: رئال برنده دوئل جذب ایسکو شده؟

در روزها و هفته های اخیر صحبت های زیادی در مورد آینده ایسکو، ستاره جوان و آینده دار باشگاه مالاگا به گوش می رسد. چند هفته ای است که بعد از جدایی روبرتو مانچینی از سیتی و خبر انتقال احتمالی مانوئل پیگرینی به نیمکت مربیگری این تیم، صحبت هایی از ابراز تمایل باشگاه سیتی برای جذب او به گوش می رسد. در دو روز اخیر رسانه های اسپانیایی از ابراز تمایل شدید ژوزه مورینیو برای جذب او و انتقالش به لندن و چلسی خبر دادند و روز پنجشنبه بود که روزنامه اسپورت ، در تیتر اصلی اش نوشت:« ایسکو را بازیکن رئال مادرید بدانید»

به نظر می رسد که نبرد برای جذب ایسکو این روزها، یکی از نبردهای مد روز در فوتبال اروپاست و از همین رو این بازیکن، چهره اصلی جلسه تمرینی این روزهای مالاگاست. بعد از برگزاری جلسه ای میان مدیران باشگاه رئال مادرید و مالاگا برسر انتقال او به سانتیاگو برنابئو، تمام تمرکزها روی این بازیکن جوان است.

او بعد از اتمام جلسه تمرینی اش در مالاگا، با خبرنگار شبکه کواترو روبرو شد.ایسکو در پاسخ به سوالات مطرح شده این خبرنگار در مورد دعوت شدنش به اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا و ابراز تمایل رئال مادرید برای جذب او گفت:« ابراز تمایل رئال مادرید؟ چی؟...فعلا که اینجا هستم عمو..» خبرنگار از او پرسید که آیا احتمال انتقال او به رئال وجود دارد یا نه و پاسخ ایسکو این بود:« حالا می بینیم..باید ببینیم که چه خواهد شد.»

شنیده می شود که سران رئال قصد دارند تا بخشی از مبلغ موردطلب مالاگا برای انتقال ایسکو به برنابئو را با انتقال بازیکنانی به این تیم پرداخت کنند.خود رئالی ها مایلند تا کایه خون را به عنوان بخشی از این پول به مالاگا بسپارند ولی سران این باشگاه، بیشتر موراتا را مدنظر دارند. البته مادریدی ها می دانند که کار آسانی برای به خدمت گرفتن ایسکو پیش رو ندارند؛ چرا که منچسترسیتی هم عزمش را برای جذب او جزم کرده است.

این تلاشها درحالی انجام می شود که روزنامه اسپورت کاتالونیا روز جمعه با قاطعیت تمام نوشت که ایسکو را اولین خرید تابستانی فلورنتینو پرس و تیمش بدانید وبااتکا به خبر شبکه کادنا سر اعلام کرده که ایسکو با قراردادی 5 ساله به رئال منتقل خواهد شد.دراین خبر از توافق ایسکو با رئال پرده برداشته شده و یادآوری شده که حالا باید سران دوباشگاه برسراین انتقال به توافق برسند.

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که سران مالاگا برای فروش ایسکو 35 میلیون یوروطلب کرده اند ولی رئالی ها خود را برای پرداخت 25 میلیون یورو برای جذب او آماده کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 ا 14:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.