سانتوس وپذیرش پیشنهادات بارسا و رئال:انتخاب با خود نیمار است

سانتوس وپذیرش پیشنهادات بارسا و رئال:انتخاب با خود نیمار است

این طور به نظر می رسد که جنجال وطوفان بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال قبل از شروع بازار تابستانی به پایان خواهد رسید.

سحرگاه روز شنبه و بعد از ساعت ها مذاکره در ویلابلیمیرو، سران باشگاه سانتوس اعلام کردهند که دو پیشنهاد برای نیمار دریافت کرده اند(یکی از رئال مادرید و دیگری از بارسلونا) و هر دو پیشنهاد را پذیرفته انند و حالا همه چیزبه انتخاب خود نیمار بستگی خواهد داشت

ساعت 22 جمعه شب به وقت اسپانیا، مذاکرات میان طرفین این انتقال آغاز شد و اولین کسی که این جلسه را ترک کرد، پدر نیمار بود که تنها نیم ساعت دراین جلسه حضور داشت.او در خروج از جلسه به خبرنگاران گفت که با جدایی پسرش از سانتوس مشکلی ندارد ودرصورت موافقت سران این باشگاه، این اتفاق رخ خواهد داد

ساعاتی بعد او همراه با نیمار به ویلا بلمیرو بازگشت تا قبل از اعلام تصمیم نهایی باشگاه سانتوس، همراه با پسرش به بررسی پیشنهادات وارده از سوی بارسلونا ورئال مادرید بپردازد. با گذشت زمان و حدود نیم ساعت بعد، پدر و پسر بدون آنکه پاسخ واضح و قطعی ای بدهند، سالن مذاکرات را ترک کردند.

پدر نیمار در صحبت هایی گفت:« نمی توانیم در جو داغ  و حساس تصمیم گیری کنیم. ما در خانه دو پیشنهاد دریافتی را بررسی می کنیم. امروزبهترین روز زندگی  ماست.باید ببینیم که خود نیمار چه دوست دارد.» نیمار هم در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« با خانواده ام تصمیم گیری خواهم کرد. عجله ای ندارم. تصمیم گیری ام ممکن است 5 دقیقه طول بکشد؛ شاید نیم ساعت و شاید هم سه روز به طول بینجامد.»
رقم پیشنهادی سران دوباشگاه به نیمار به صورت قطعی اعلام نشده ولی یو.او.ال اعلام کرده که بارسا پیشنهادی 28 میلیون یورویی برای خرید نیمار ارائه کرده ورئال با پیشنهادی 35 میلیون یورویی به دنبال خرید اوست. این مبلغ پیشنهادی باید میان باشگاه سانتوس (که 55% حقوق نیمار را دارد)، شرکت دی.آی.اس (با 40%) و تیه سا(با 5% حقوق نیمار) تقسیم شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 خرداد 1392 ا 11:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.