جواد نکونام صفحه فیس بوکش را بست!

 جواد نکونام صفحه فیس بوکش را بست ؛تهدید و توهین به جرم صراحت!

کاپیتان تیم ملی ایران بعد از مصاحبه غیرمنتظره اش درپایان بازی استقلال - الشباب و در شرایطی که ، در صفحه شخصی اش در فیس بوک ، این مصاحبه را تعدیل کرده بود ، دیروز در همان صفحه اعلام کرد به دلیل توهین ها و نداشتن وقت کافی برای کنترل محتوای کامنت ها این صفحه را خواهد بست. 
بخش عمده انتقادها از جواد نکونام به مسئله دریافتی او از استقلال و افشای عدد آن مربوط می شد که البته انتظار این بود همه بابت این راستگویی از نکو متشکر باشند ...
 نکو که صفحه شخصی اش در فیس بوک در کنتر از یک هفته نزدیک به 10 هزار لایک گرفته بود ، درباره علت تصمیمش چنین توضیح می دهد:
با عرض سلام مجدد و تسلیت دومین سالگرد پرواز ابدی ناصر خان حجازی
مدتها بود که دوست داشتم بدون واسطه با شما در ارتباط باشم و این صفحه رو ساختم به همین دلیل، تا حرفامو بزنم و جواب های شما رو هم ببینم و با تعداد هوادارای بیشتری در ارتباط باشم، این دلیلی جز این نداشت که بخوام بر حسب وظیفه هم احترامی به هواداران گذاشته باشم و هم اینکه نظرات اونها که برام مهم بود رو بیشتر بدونم.
اما عده ای که شاید طرفدار واقعی استقلال نیستن و یا یک طرفه به قضاوت میرن باعث شدن من دیگه هیچ پستی اینجا نذارم، من و دوست خوبم "ابوالفضل امان الله" نمیتونیم در تمام ساعات شبانه روز کنترلی روی همه نظرات داشته باشیم و توهین های زیادی که میشه من رو ناراحت میکنه و فکر نمیکنم هیچ انسانی طاقت اینهمه توهین رو داشته باشه !
به همه دوستانی که مایلند با من در ارتباط باشن اعلام می کنم با تلفن همراه خودشون عدد 6 رو به 201020 ارسال کنن تا عضو گروهی باشن که من تمام حرفهای مهمم رو از طریق پیامک، قبل از همه به اونها اعلام میکنم و اونها نیز میتونن با ارسال پیامک به من با هم در ارتباط باشیم. 
نکونام در حال حاضر آماده است تا با تیم ملی به اردوی دبی برود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392 ا 15:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.