هاینکس به برنابئو برمی گردد؟

 

رئال مادرید اراده‌ آهنینی برای جذب کارلو آنچلوتی دارد و نشان داده است که هیچ مانعی این باشگاه را از هدف خود دلسرد نخواهد کرد. با این حال سران باشگاه در نظر دارند در صورتی که PSG به هیچ عنوان اجازه انتقال آنچلوتی را صادر نکند، برای فصل آینده با یوپ هاینکس وارد مذاکره شوند.

سرمربی بایرن‌مونیخ که پپ گواردیولا جایش را روی نیمکت بایرن‌مونیخ گرفته است، باوارایی‌ها را ترک خواهد کرد و گزینه مناسبی برای پذیرفتن هدایت رئال مادرید است. وی فصل فوق‌العاده‌ای را با بایرن‌مونیخ پشت سر گذاشت؛ آنها را قهرمان بوندس‌لیگا کرد و به فینال لیگ قهرمانان رساند تا نشان دهد هنوز تمام نشده است.

انریکه ریس، مدیر برنامه‌های هاینکس، جمعه صبح در برنابئو بود. هرچند با بیان اینکه وی برای تهیه بلیت فینال کوپا‌دل‌ری در سانتیاگو برنابئو حاضر شده، از دامن زدن به شایعات جلوگیری شد اما دیدار وی با سران رئال مادرید غیرقابل اجتناب بود.

سرمربی آلمانی از بایرن به دلیل شیوه خداحافظی با او و ورود گواردیولا رنجیده است. این باعث می‌شود، سرمربی سابق رئال که کهکشانی‌ها را در سال 1998 به هفتمین قهرمانی در اروپا رساند، به مادرید برگردد تا نشان دهد که هنوز زندگی جریان دارد و پیرمرد می‌تواند افتخاری دیگر برای برنابئو به ارمغان آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 ا 14:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.