کاوانی، درخواست آنچلوتی برای تقویت خط حمله رئال

کاوانی، درخواست آنچلوتی برای تقویت خط حمله رئال

طبق درخواست کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن که به احتمال قریب به یقین درآینده به رئال مادرید منتقل خواهد شد، سران باشگاه مادریدی برای خرید ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای باشگاه ناپولی دست به کار شده و با مدیربرنامه های او گفتگوهایی داشته اند . طبق اعلام برنامه پونتو پلوتا، این تماس ها برقرار شده است. دراین میان کوریره دلوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کارلو آنچلوتی از سران رئال خواسته تا کاوانی را به سانتیاگو برنابئو بیاورندو خوسه آنخل سانچس از هم اکنون روند مذاکرات دراین راستا را آغاز نموده است.

در این میان روزنامه گاتزتا دلوسپورت هم در گزارش خود از مادرید به عنوان مقصد بعدی کاوانی نام برده. این درحالی است که آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی اعلام کرده که سران این باشگاه برای فروش کاوانی مذاکراتی را با سران سیتی آغاز کرده اند. سیتی اخیرا پیشنهادی 50 میلیون یورویی را برای جذب کاوانی ارائه کرده بود. او دراین باره گفته:« روز دوشنه ، ریکاردو بیگون، مدیرورزشی تیم را به منچسترفرستادیم تا بهترین گزینه ها را ارزیابی کرده و درمورد احتمال انتقال ژکو به ناپولی صحبت کند.»

روزنامه آ.اس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که کاوانی تا سال 2017 با ناپولی قرارداد دارد و در ماه فوریه 26 ساله شده است. لوئیس، در او هم بارها از تمایلات این بازیکن اروگوئه ای  صحبت کرده ووگفته:« ما درانتظار آن هستیم تا ادینسون یک گام بزرگ به سمت تیمی مثل رئال مادرید بردارد. از بچگی او دوست داشت تا به رئال بپیوندد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 ا 12:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.