استقلال0-الشباب0:آب زنید راه را ستاره دار می رسد/سرقت آخرین برد آسیایی آبی ها!

 

 
ساعت 21 ، ورزشگاه آزادی ، دوربرگشت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا
نتیحه بازی رفت:4-2 به سود استقلال
تماشاچی : 20هزار نفر
اخطار: جواد نکونام، خسرو حیدری و امیرحسین صادقی از استقلال و حسن صفر ابراهیم، قاسم جمعه و حمدان قاسم از الشباب

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف‌ عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، ساموئل، جواد نکونام، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی( از دقیقه 72 فرزاد حاتمی)


سرمربی:امیرقلعه نویی

الشباب : ولید عباس، عزیز بیک حیدرف، لوئیس انریکه داسیلوا آلوز، ادگار برونو داسیلوا، داود البلوشی، سالم الحمدی، علی محمود قاسم، حسن صفر، عصام دین سالمین، علی حمدان قاسم جمعه، راشد حسن علی حسن

شرح بازی در نیمه اول :
این دیدار مطابق انتظار با حملات استقلال و ارسال های بازیكنان این تیم از كناره ها آغاز شد. الشباب نیزبااتكاء به بازیكنان برزیلی خود به دنبال تاخیردادن به روند بازی واستفاده از ضدحملات بود.
استقلال در روزی كه صعود خود را با توجه به پیروزی ارزشمند در دیدار رفت قطعی می دید انگیزه چندانی از خود نشان نمی دادونماینده امارات نیز توان چندانی برای به خطر انداختن دروازه آبی پوشان ایران نداشت.
در دقیقه ۴۳ لوئیز انریكه مهاجم برزیلی الشباب در مصاف تك به تك بارحمتی توپ را به دیرك دروازه كوبید و توپ برگشتی را نیز حیدراف با ضربه ای خطرناك به بیرون فرستاد.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اتفاق ویژه: قاسم جمعه و خسروحیدری در گوشه زمین برخوردهای مکرری با هم داشتند و بارها به پای هم پیچیدند. این برخوردها سه بار بازی را به درگیری های جمعی کشاند . نکته جالب انتقام جویی خسرو از این حریف خشن و بی ادب بود. کاری که از او فقط مقابل خلعتبری دیده بودیم. همچنین داور گل سالم حنیف عمران زاده را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد .

شرح بازی در نیمه دوم:
در طول دو نیمه بازی دو تیم نتوانستند موقعیت‌های خطرناک زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کنند. تیم الشباب در اواخر نیمه نخست تا آستانه گل زدن به استقلال پیش رفت اما ضربه لوئیز مهاجم تیم اماراتی به تیر دروازه مهدی رحمتی برخورد کرد.

 در نیمه دوم هم خطر چندانی روی دروازه‌ها خلق نشد. حنیف عمران‌زاده روی سانتر مجتبی جباری برای استقلال گل زد که کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

 بدین ترتیب شاگردان امیر قلعه‌نویی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 الشباب را از پیش رو برداشتند تا به جمع هشت تیم برتر قاره کهن راه پیدا کنند.استقلال باید منتظر قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی باشد تا حریف خود را در این مرحله بشناسد.

 نکته : در دیگر بازی‌های  تیم‌های لخویا قطر، گوانگجوی چین و کاشیوا ریسول ژاپن با غلبه بر حریفان خود توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.شب گذشته هم تیم‌های الشباب و الاهلی عربستان، بوریرام تایلند و سئول کره جنوبی به این مرحله صعود کرده بودند.


در حاشیه :
غلامحسین مظلومی پیشكسوت باشگاه استقلال كه با توجه به كسالت شدید خود در ورزشگاه حاضر شده است، بارها تشویق شد كه این حمایت هواداران سبب شد این بازیكن قدیمی تیم ملی فوتبال ایران و استقلال تهران برای لحظاتی احساسی شده و گریه كند.

تماشاگران استقلال علیه کارلوس کی‌روش شعار دادند. آنها از کی‌روش می‌خواستند که مهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت کند.
پیش از آغاز بازی اسکوربرد ورزشگاه آزادی با نمایش تصویر امید عباسی آتش‌نشان فداکار، از وی تقدیر به عمل آورد.
تماشاگران استقلال، جواد نکونام‌، فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

*در حالی که در بازی‌های گذشته استقلال امیر قلعه‌نویی به دلیل ناراحتی از هواداران استقلال به تشویق‌های آنها پاسخ نمی‌داد این بار به احساسات آنها پاسخ داد. هواداران استقلال از سرمربی تیمشان به شدت حمایت کردند.

بارش باران باعث شد برخی از تماشاگران به زیر مکان‌های مسقف پناه ببرند.

  حجله‌ای  به خاطر آتش‌نشان فداکار در ورزشگاه آزادی قرار داده شده است.

*حدود 20هزار نفر  در ورزشگاه حضور داشتند

*هنگامی که مسئولان اماراتی وارد ورزشگاه شدند هواداران استقلال به نشانه پیروزی 4 بر 2 دور رفت به آنها با دست عدد 4 را نشان دادند. یکی از مسئولان اماراتی به این قضیه عکس‌العمل نشان داد که هواداران استقلال علیه آنها شعار سردادند.

 هواداران استقلال به مناسبت دومین سالگرد درگذشت ناصر حجازی دروازه بان اسطوره ای این تیم، بارها در جریان دیدار با الشباب این مرحوم را تشویق كردند.

پس از درگیری بازیكنان تیم های استقلال ایران و الشباب امارات، هواداران آبی پوش علیه تیم میهمان شعار دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 ا 11:32 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.