عمان3-ایران1:برزیل ما داریم نمی آییم/کی روش یادت باشه رحمتی باید باشه

 

ایران:رحمان احمدی، حسین ماهینی (از دقیقه 73 محمد خانزاده)، محمد نصرتی، شجاع خلیل‌زاده، پژمان نوری، امید ابراهیمی، محمد نوری (از دقیقه 46 کریم انصاری‌فرد)، قاسم حدادی‌فر (از دقیقه 46 محسن مسلمان)، غلامرضا رضایی (از دقیقه 61 رضا حقیقی)، مهرداد اولادی (از دقیقه 46 محمد غلامی) و احسان حاج صفی

سرمربی: کارلوس کی‌روش

شرح بازی:

تیم ملی فوتبال ایران كه بدون لژیونرها و بازیكنان ملی پوش تیم استقلال به دیدار تیم عمان رفته بود در دقایق ابتدایی نیمه نخست چندین بار برروی دروازه تیم عمان خطر ساز شد اما تلاش آنان برای گلزنی ثمری نداشت.
درادامه بازیكنان تیم عمان با دردست گرفتن بازی توپ را درمیانه زمین ایران به جریان انداختند و سرانجام دردقیقه ۲۰از روی ارسال ضربه كرنر و دفع ناقص مدافعان تیم ملی'عبدالعزیز المقبلی' درمحوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد و با یك شوت سنگین دروازه رحمان احمدی را برای نخستین بار باز كرد.
اما این گل عطش عمانی هارا برای زدن گل های بیشتر كم نكرد و درقیقه ۲۹بار دیگر 'عبدالسلام مخینی' با یك شوت سركش كه از پشت محوطه جریمه روانه دروازه تیم ملی ایران كرد دومین گل این دیدار را به سود تیمش به ثمر رساند.
دومین گل این بازی باعث شد تا هماهنگی بین بازیكنان ایران كمتر از دقایق ابتدایی شود و آنان نتوانستند در دقایق انتهای این نیمه بازی آنطور كه انتظار می رفت بازی كنند این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید و بازیكنان به رختكن رفتند.
'كارلوس كی روش' درنیمه دوم دست به تغییراتی در تركیب زد و كریم انصاری فرد،محمد غلامی و محسن مسلمان را به میدان فرستاد تا با استفاده از قدرت تهاجمی این بازیكنان نتیجه بازی را تغییر دهد اما اتفاق خاصی برای تیم ملی ایران در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیفتاد و برعكس حملات بازیكنان تیم ملی عمان برروی دروازه تیم ملی ایران بیشتر شد و آنان می رفتند با اشتباهات رحمان احمدی دروازه تیم ملی ایران را باز كنند و سرانجام این اتفاق در دقیقه ۶۱ افتاد و 'جابرالویسی' با ضربه سر دروازه احمدی را برای سومین بار گشود.
درادامه 'كی روش'رضا حقیقی را به جای غلامرضا رضایی به میدان فرستاد تا میانه میدان به تیم ملی ایران برسد اما باز هم اتفاق خاصی برای تیم ملی ایران رخ نداد درادامه كی روش بار دیگر دست به تغییرات دیگری زد و در وقت های اضافه نیمه دوم محسن مسلمان از روی یك ضربه كاشته در دقیقه ۲+۹۰ یكی از گل های خورده را جبران و بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به پایان رسید.

دقایق حساس:

در دقیقه 8، سانتر محمد نوری بعد از اشتباه مدافعان عمان مقابل دروازه به حاج صفی رسید و او این موقعیت عالی را با بی دقتی از دست داد.

در دقیقه 50، ضد حمله ایران از سمت راست با حرکت غلامرضا رضایی همراه شد که پاس او در کنار محوطه جریمه حریف به انصاری فرد رسید و او در حالی که قصد داشت توپ را با عجله به روی دروازه سانتر کند، توپش به طور خطرناکی از بالای دروازه عمان به بیرون رفت.

 

 شرح گلها :

1-0(عمان ):در دقیقه 20 و در حالی که بازی بیشتر در اختیار شاگردان کی روش بود، کرنر عمان با جای گیری اشتباه مدافعان ایران در گوشه محوطه جریمه به مهاجم این تیم یعنی عبدالعزیز المقبلی رسید که او هم با یک شوت سرضرب و زیبا توپ را در کنج دروازه رحمان احمدی جای داد.

 

در دقیقه 29، ضدحمله عمانی ها توپ را پشت محوطه جریمه ایران به عبدالسلام مخینی' رساند که این بازیکن با شوتی سرکش و مهارنشدنی دومین گل را به ثمر رساند2-0 (عمان )

3-0 (عمان ): تیم میزبان صاحب یک ضربه کرنر شد که باز هم روی جاگیری اشتباه مدافعان ایران جابرالویسی با ضربه سری زیبا گل سوم خود را به ثمر رساند. 

3-1(ایران):

در دقیقه 91 محسن مسلمان از روی ضربه کاشته به زیبایی تک گل ایران را به ثمر رساند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392 ا 20:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.