گزارش روز:موناکو، پلی برای رسیدن فالکائو به رئال مادرید

گزارش روز: باشگاه موناکو، پلی برای رسیدن فالکائو به رئال مادرید

تمام شواهد وقراین حاکی از آن است که در فصل آینده ویا دست کم تا ژانویه سال 2014، رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی باشگاه اتلتیکومادرید را درتیم موناکو خواهیم دید. روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که این ستاره کلمبیایی با سران باشگاه موناکو به توافقاتی رسیده و البته قرار است درقرارداد او بندی برای جدایی بدون قید وشرط قرار داده شود؛ بدین ترتیب که هرزمانی که سران رئال مادرید خواهان جذب او شدند، فالکائو بتواند بدون هیچ مشکل و دردسری قراردادش را با این باشگاه فرانسوی فسخ کند.
بدین ترتیب، ببر کلمبیایی اتلتیکومادرید درنظر دارد تا از موناکو به عنوان پلی برای محقق ساختن رویایش در پوشیدن پیراهن کهکشانی ها استفاده نماید.
جالب اینجاست که این بند جدایی بی قید وشرط حتی ممکن است منجر به جدایی فالکائو از موناکو در بازار زمستانی شود؛ یعنی او تنها برای یک نیم فصل برای این باشگاه توپ بزند. یعنی او ممکن است فصل را با پیراهن موناکو شروع کرده و با پیراهن رئال مادرید به پایان ببرد. از آنجا که این باشگاه فرانسوی در رقابت های فصل بعد اروپایی نیز غایب است، او هیچ نگرانی ای از بابت انتقال زمستانی اش به برنابئو نخواهد داشت.
شنیده می شود که پروسه انتقال فالکائو به موناکو از نوامبر سال گذشته و زمانی که دیمیتری ریبولوفلف، مالک ثروتمند باشگاه موناکو و فالکائو از طریق یک دوست مشترک در مادرید با هم آشنا شدند، آغاز شد و ازهمان زمان فالکائو مبدل به هدف اصلی باشگاه موناکو گشته و آنها حاضرندتا با پرداخت 55میلیون یورو این مهاجم کلمبیایی را به خدمت بگیرند و گویا در چند روز گذشته توافقات نهایی هم دراین راستا حاصل شده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 ا 13:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.