کارمبئو: دل بوسکه بهترین گزینه برای جانشینی مورینیو است

کارمبئو: دل بوسکه بهترین گزینه برای جانشینی مورینیو است

کریستین کارمبئو، هافبک سابق رئال مادرید، امیدوار است که در صورت جدایی ژوزه مورینیو از رئال مادرید، ویسنته دل بوسکه جای او را در سانتیاگو برنابئو بگیرد.

به تازگی گزارش هایی در مورد بازگشت مورینیو به چلسی منتشر شده و اگرچه مربی پرتغالی این مسئله را تایید نکرده، اما به نظر می رسد فصل آینده مربی جدیدی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

از چند مربی مختلف به عنوان گزینه های هدایت رئال نام برده می شود و در این بین، کارمبئو اگرچه انتخاب یوپ هاینکس را شجاعانه می داد اما تایید کرد که دوست دارد بار دیگر دل بوسکه را روی نیمکت رئال ببیند.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" من شایعاتی در مورد جدایی مورینیو شنیدم. اگر او برود، از بین آنچلوتی، کلوپ و هاینکس، من هاینکس را ترجیح می دهم زیرا او را به خوبی می شناسم. اگرچه من واقعا آرزو می کنم که دل بوسکه برگردد."

این ملی پوش سابق فرانسوی همچنین در مورد شرایط ایکر کاسیاس صحبت کرد و از این دروازه بان باتجربه خواست تا همچنان صبور باشد.

" من برای ایکر ناراحتم زیرا از 17 سالگی او را می شناسم. او به همه افتخارات رسیده و از تجربه، هوش و استعداد بالایی برخوردار است. او باید صبور باشد. دیه گو لوپس بسیار قوی است و تصمیم گیری برای سرمربی هم آسان نیست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392 ا 18:1 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.