سرالکس فرگوسن در پایان فصل کنار می رود

خبر فوری: سرالکس فرگوسن در پایان فصل کنار می رود

سرالکس فرگوسن سرمربی باتجربه و موفق منچستریونایتد،آخرین روزهای حضورش در اولدترافورد را پشت سرمی گذارد
باشگاه یونایتد با انتشار بیانیه ای از کناره گیری او از دنیای مربیگری خبر داد. این درحالی است که این سرمربی 71 ساله بیست و شش فصل موفق را با شیاطین سرخ سپری کرد و حالا به دلیل مسائل مختلفی از جمله کهولت سن و مشکلات سلامتی ترجیح داده تا از دنیای فوتبال دور شود.

در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد می خوانیم:« طبق اعلام باشگاه منچستریونایتد، سرالکس فرگوسن در پایان فصل بازنشسته خواهد شد. موفق ترین سرمربی در تاریخ فوتبال انگلیس بعد از بازی تیمش مقابل وست بروموویچ آلبیون در روز 19 ماه می از دنیای فوتبال کنار خواهد رفت و به اعضای هیئت مدیره باشگاه خواهد پیوست.»

خود سرالکس فرگوسن هم در صحبت هایی دراین باره گفته:« تصمیم برای بازنشستگی،تصمیمی است که من من مدتها به آن فکر کرده ام و به یک باره دراین باره تصمیم گیری نگرده ام. الان زمان مناسبی برای بازنشستگی است. برایم مهم بود تا در قوی ترین حالت ممکن این سازمان را ترک کنم و براین باور هستم  که الان شرایط بدین ترتیب است. کیفیت این تیم پیروزی طلب، تعادل سنی و تلاش برای موفقیت های  متوالی دربالاترین سطح ممکن و از سوی دیگر ساختار استفاده و پرورش جوانان،آینده بلند مدت باشگاه را درخشان خواهد نمود. کمپ تمرینی ما جزو بهترین کمپ های تمرینی در سرتاسردنیای فوتبال است و خانه ما،اولدترافورد، به حق یکی از بهترین ورزشگاه های دنیاست.»

فرگوسن ادامه داد:« من خوشحالم که در آینده  در دو پست مدیر و سفیر باشگاه فعالیت خواهم کرد.با انجام این فعالیت ها در کنار فعالیت های موردعلاقه دیگری که در زندگی دارم،به سمت آینده حرکت خواهم  کرد. باید از خانواده ام، عشق و محبت و حمایتشان که همیشه سرنوشت ساز و حیاتی بوده تشکر کنم. کتی، همسرم نقشی کلیدی در کارنامه مربیگری ام داشته و درزندگی ام ثبات واشتیاق و تشویق زیادی رو به جلو برایم داشته .کلمات برای توصیف ارزش این کارها برای من کم می آورند. باید از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم،چه در گذشته و چه در حال ،به خاطر سطح و رفتارهای حرفه ای شان و موفقیت های به یاد ماندنی ای که با هم کسب کردیم تشکر کنم.بدون همکاری آنها، تاریخ این باشگاه بزرگ،نمی توانست تا این اندازه غنی شود. در سالهای اولیه حضورم در یونایتد با حمایت اعضای کادر مدیریتی و به ویژه سربابی چارلتون،اعتماد به نفس کامل و زمان لازم برای ساخت یک باشگاه فوتبالی را (چیزی فراتر از تنها یک تیم فوتبال) دراختیار داشتم.در دهه گذشته اعضای خانواده گلیزر هم برای من فضا را فراهم کردند تا با بهره گیری از بیشترین توانم،منچستریونایتد را هدایت کنم و واقعا خوشبخت بودم که شانس همکاری با یک مدیر اجرایی بامهارت و قابل اطمینان به نام دیوید جیل را داشتم.واقعا از همه متشکرم. از هواداران هم متشکرم. حمایتی که شما در طول تمام این سالها از تیم به عمل آوردید، فوق العاده بوده. این افتخار بزرگی است که این فرصت را داشتم تا تیم شما را هدایت کنم و تمام این زمانی که سرمربی منچستریونایتد بودم را گرامی می دارم. »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 ا 18:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.