گزارش ویژه: ستاره های استقلال در راه ستاره سوم؛ ستون فقرات یک قهرمان

ستاره های استقلال در راه ستاره سوم؛ ستون فقرات یک قهرمان

بدون تردید در قهرمانی یک تیم در تورنمت بلند مدتی مثل لیگ، همه عوامل و دست اندرکاران آن تیم سهیم هستند ، از مدیریت و کادرفنی گرفته تا بازیکنان و کادر پزشکی و تدارکات و ... و طبیعی است که ر این میان نقش برخی از عوامل پررنگ تر از بقیه باشد. این حکایت در مورد قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم هم مصداق دارد و تک تک عناصر باشگاه با انجام وظایف محوله در این افتخار سهیم هستند ولی وقتی در جمع بازیکنان این تیم دقیق تر باشیم ضمن احترام گذاشتن به زحمات تک تک آنها نقش 4 نفر به دلایل مختلف تاثیرگذارتر و برجسته تر از بقیه دیده می شود؛ 


http://u.goal.com/164300/164353hp2.jpg
1 - سید مهدی رحمتی : بدون تردید موثرترین نقش متعلق به اوست. دروازبانی که به رغم مصدومیت های متعدد در تمام بازی های این فصل در آخرین سنگر استقلال ایستاد. هیچ نیازی به یادآوری واکنش های برجسته و سیوهای به یادماندنی او وجود ندارد چون همین که بدانیم او در 21 بازی از 33 مسابقه لیگی استقلال در این فصل کلین شیت کرده تا حریفان با ثبت صفر در مقابل نامشان از میدان خارج شوند ، خود گویای همه ارزشی است که باید در این قهرمانی برای سیدمهدی رحمتی قائل شد.

http://u.goal.com/268500/268599hp2.jpg

2 - پژمان منتظری: اکثر مدافعان استقلال در این دوره از لیگ خوب بودند و در انجام وظایف محوله موفق ظاهر شدند ولی در میان این گروه خوب پژمان منتظری چیز دیگری بود. پژمان آچار فرانسه دفاع استقلال بود که هم در سمت راست و هم در مرکز خط دفاع بازی می کرد . هرچند استقلال در ظاهر با دفاع خطی بازی می کرد ولی عملا پژمان وظایف یک دفاع پوششی را هم انجام می داد. مثل همیشه و برخلاف عمران زاده و صادقی هیچ حاشیه ای برای تیمش ایجاد نکرد.

http://u.goal.com/197500/197521hp2.jpg

3 - مجتبی جباری: این درست که از نیم فصل عملا به تیم اضافه شد ولی درست به موقع آمد . یک زیدان در میانه میدان خیلی بیشتر از دو بازیکن در حد جانواریو و توزی کارایی داشت. جباری یک ناظم تمام عیار در خط میانی استقلال بود که با پاس های طلائی خود بارها همبازیانش را در موقعیت گلزنی قرار داد. جباری برخلاف فصول گذشته دوندگی زیادی هم انجام می داد و همه این ها وقتی با ارزش تر می شود که بدانیم او و قلعه نویی برای منفعت استقلال دست از لج بازی ها و عنادهای قبلی خود برداشتند.

http://u.goal.com/277900/277908hp2.jpg

4 - فرهاد مجیدی: شماره 7 محبوب آبی ها هم مثل شماره 8 تیمشان با قلعه نویی آتش بس داد تا در حالی که اوایل پائیز از فوتبال خداحافظی کرده بود، از ابتدای زمستان دوباره در جمع آبی ها آفتابی شود. فرهاد با بازگشت خود تنها پتک بالای سر امیر و استقلال را از دست سکونشینان خارج کرد تا همه درخدمت هدف تیم یعنی قهرمانی باشند. مجیدی 3 گل در نیم فصل دوم زد ولی دو تای آنها برابر راه آهن و صنعت نفت آبادان گلهای 3 امتیازی بودند. پنالتی گرفتن از فولاد در بازی دیروز را هم فراموش نکنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 ا 17:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.