عکس روز ، این دو نفر:قلعه نویی و کرانچار/ فاتحان یکشنبه تاریخی

 عکس روز ، این دو نفر (1):قلعه نویی و کرانچار/ فاتحان یکشنبه تاریخی

در یکشنبه تاریخی فوتبال ایران، قهرمانان لیگ و جام حذفی، با فاصله ای کمتر از یک ساعت مشخص شدند. شاید بتوان تفاوتی که فاتحان این دو جام با سایر تیم های امسال داشتند را در نیمکت هایشان جستجو کرد.

استقلال بار دیگر به امیر قلعه نویی اعتماد کرد که در لیگ، بارها امتحان خود را پس داده و حالا با این قهرمانی، با فاصله ای بسیار نسبت به سایرین، پر افتخار ترین مربی تاریخ لیگ است و سپاهان هم با زلاتکو کرانچار، مربی ای که پرسپولیس او را مفت از دست داد، به قهرمانی جام حذفی رسید. زردهای اصفهان که در جام حذفی، استقلال را حذف کرده بودند، در لیگ هم تا یک هفته پیش یکی از مدعیان قهرمانی بودند و با نگاهی منصفانه، می توان گفت این دو تیم، با دو مربی کاربلد به آنچه که در طول فصل استحقاقش را داشتند رسیدند.

عملکرد قلعه نویی و کرانچار در این فصل، شاید مدیران باشگاهی را به این صرافت بیاندازد که در فصل نقل و انتقالات، بیش از اینکه به فکر جذب ستاره های ناکارآمد باشند، وسواس بیشتری در انتخاب سرمربی داشته باشند. شاید اگر پرسپولیس هم در ابتدای فصل انتخاب بهتری در این زمینه داشت، می توانست یکی از تیم های خوشحال امروز باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 ا 21:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.