فولاد0-استقلال1:استقلال از فولاد طلا ساخت/تهران عروسی اصفهان رو بوسی!

 فولاد 0-استقلال1 ، استقلال قهرمان لیگ دوازدهم/ جشن و سرور در شهر آبی ها

ساعت 18
 هفته سی سوم لیگ برتر ، ورزشگاه تختی اهواز
داور: محسن ترکی
اخطار:عبدالله کرمی، آرش افشین، ایوب کلانتری (فولاد) مهدی رحمتی ، جواد نکونام (استقلال) 
 تماشاچی : 15 هزار نفر

فولاد:ارشاد یوسفی، لندرو پادووانی، عبدالله کرمی(ایوب والی دقیقه67)، مهرداد جماعتی، مهدی امیرآبادی، مهدی نوری، شهاب کرمی(سروش رفیعی دقیقه 57)، ایوب کلانتری(اسماعیل شریفات دقیقه 78)، بختیار رحمانی، لوسیانو پریه‌را، آرش افشین

سرمربی:حسین فرکی

استقلال : سید مهدی رحمتی، علی حمودی، حنیف عمران‌‌زاده،‌خسرو حیدری، پژمان منتظری، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده، ساموئل (آرش برهانی از دقیقه72)، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور(حسن اشجاری) و فرهاد مجیدی(فرزاد حاتمی دقیقه65)

سرمربی: امیرقلعه نویی

 شرح گل :

1-0 (استقلال ): جوادنکونام هاقبک باتجربه استقلال از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را برای تیمش به ثمر رساند . این پنالتی روی برخورد مجیدی با  امیرآبادی رخ داد . تصمیمی که به نظر سختگیرانه می آمد. پس از اعلام ضربه پنالتی بازیکنان فولاد اعتراض شدیدی به داور داشتند که ترگی دو بازیکن این تیم را با کارت جریمه کرد و قبل از ضربه هم به کرمی کارت زرد داد.

بهترین بازیکن: برای اینکه تیمی بتواند به قهرمانی برسد نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند مانع از دست یابی مهاجمان حریف به دروازه این تیم شود. در روزی که مهاجمین استقلال نتوانستند کاری از پیش ببرند این رحمتی بود که توانست یکبار دیگر یک کیلینشیت دیگر انجام دهد تا این تیم به قهرمانی برسد  

اتفاق ویژه :فولاد روی خطای مهدی رحمتی روی لوسیانو صاحب یک ضربه پنالتی شد اما مهدی نوری این شانس عالی را باشوتی بی دقت به اوت فرستاد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 ا 20:3 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.