رئال مادرید 4 – وایادولید3:همچنان شکست ناپذبر در برنابئو

 رئال مادرید 4 – وایادولید 3: میهمان‌های شجاع

رئال مادرید یک هفته دیگر جشن قهرمانی بارسلونا را به عقب انداخت. آنها در دیداری تماشایی وایادولید را چهار بر سه در سانتیاگو برنابئو بردند.

سفیدپوشان می‌دانستند برای جلوگیری از قهرمانی بارسا باید در این مسابقه پیروز شوند.

در غیاب سرخیو راموس مصدوم و رائول آلبیول محروم، ریکاردو کاروالیو در قلب دفاع قرار گرفته بود. او در دقیقه 8 نشان داد افت کرده. آنخل دی‌ماریا پاس بدی برایش ارسال کرد اما او هم خوب حرکت نکرد، و اسکار توپ را گرفت و به سمت دروازه دیه‌گو لوپس رفت و گل زد.

مادرید دست به حملات سریع زد و دی‌ماریا، لوکا مودریچ و کاکا سه فرصت خوب را به فاصله سه دقیقه از دست دادند. البته خایمه در دروازه وایادولید عالی کار می‌کرد. با این حال او در دقیقه 26 تسلیم ضربه دی‌ماریا شد. شوت دی‌ماریا با برخورد به پای مارک والینته به درون دروازه وایادولید رفت.

رئال دست از حملات برنمی‌داشت و پس از چند حمله خوب گل بعدی را در دقیقه 32 زد. سانتر دی‌ماریا با ضربه سر استادانه کریس رونالدو در میان فشار مدافعان حریف به درون دروازه رفت.

اما سه دقیقه بعد بود که بازی مساوی شد. اسکار فرار کرد و پاسی مقابل دروازه فرستاد که خاوی گوئرا با ضربه‌ای خوب به گل تبدیلش کرد.

رونالدو می‌توانست رئال را در دقیقه 43 پیش بیندازد اما ضربه ایستگاهی بسیار زیبای او به تیر دروازه برخورد کرد. اما گل سوم رئال در دقیقه 49 از راه رسید. کریم بنزما توپ را به کاکا رساند و ضربه او هرچند دقیق نبود اما به حدی پرقدرت بود که با برخورد به خایمه به درون دروازه رفت.

رونالدو هم در دقیقه 70 گل بعدی را زد. او کرنر مسعود اوزیل را با سر به گل تبدیل کرد.

سپس وایادولید دست به حملات شجاعانه زد و بارها دیه‌گو لوپس را مجبور به انجام واکنش‌های عالی کرد. او چند فرصت بسیار خوب را از حریف گرفت اما در دقیقه 87 بود که شوت ساستره تازه‌وارد از راه دور به حدی محکم و دقیق بود که لوپس هم نمی‌توانست کاری مقابلش انجام دهد.

در نهایت وایادولید نتوانست گل مساوی را بزند و بازی با برد رئال به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 ا 11:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.