بروسیا دورتموند 1 – بایرن مونیخ 1:نویر فرشته ی نجات باوارایی ها

بروسیا دورتموند 1 – بایرن مونیخ 1: آن پنالتی ازدست‌رفته

بازی پیش‌نمایش فینال لیگ قهرمانان دیشب برگزار شد و بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا به تساوی یک بر یک رسیدند. البته دورتموند می‌توانست این بازی را ببرد به ویژه آن که روبرت لواندوفسکی یک پنالتی را از دست داد و بایرنی‌ها هم ده‌نفره شدند.

بایرن بازی را تهاجمی‌تر آغاز کرد اما دورتموند در دقیقه 11 به گل رسید. یاکوب بلاشچیکوفسکی از سمت چپ گریخت و توپ را روی دروازه ارسال کرد. کوین گروسکروتس در سمت دیگر گریخت و در شرایطی که مدافعی مهارش نکرده بود با ضربه بغل پای زیبایی توپ را به سقف دروازه مانوئل نویر زد.

دقایقی بعد ایلکای گون‌دوغان در محوطه جریمه بایرن فرصتی عالی یافت و تحت فشار دیه‌گو کنتنتو به زمین خورد اما داور پنالتی اعلام نکرد. گون‌دوغان لحظاتی بعد به دلیل مصدومیت جایش را به لایتنر داد.

بایرن در دقیقه 23 گل تساوی را زد. سانتر رافینیا در میان مدافعان دورتموند به ماریو گومز رسید و او هم با ضربه سر دروازه دورتموند را باز کرد.

دورتموند در اوایل نیمه دوم می‌توانست گل دوم را بزند. توپ در محوطه جریمه به دست ژروم بواتنگ برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد. اما نویر ضربه لواندوفسکی را مهار کرد.

اوضاع برای بایرن در فاصله 25 دقیقه به پایان مسابقه دشوار شد. رافینیا که به دلیل تکلی خشن کارت زرد گرفته بود با آرنج به صورت بلاشچیکوفسکی ضربه زد و داور چاره‌ای جز دادن کارت زرد دوم به او نداشت.

در نهایت بازی دو تیم با تساوی به پایان رسید. دورتموند به این ترتیب با تنها یک امتیاز دیگر رتبه دوم خود را قطعی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 ا 11:31 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.