مادریدی ها در اندیشه ی جذب لواندفسکی

رئال در فکر جذب لواندوفسکی

سران باشگاه رئال مادرید در نظر دارند تا با ورود در کورس خریداری روبرت لواندوفسکی مانع از انتقال او به بایرن مونیخ شوند.

آنها که از هم اکنون به فکر تقویت تیمشان افتاده اند در نظر دارند که با فروش گونسالو ایگواین و یا کریم بنزما، لواندوفسکی را به خدمت بگیرند و تمایلشان را به سران بوروسیا دورتموندنیز اعلام کرده اند

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس روز سه شنبه هفته گذشته فلورنتینو پرس و هانس یواخیم واتسکه، یکی از مدیران دورتموند در جریان مراسم ضیافت غذای رسمی قبل از بازی برگشت دو تیم رئال و دورتموند در برنابئو فرصت را غنیمت شمردند تا دراین باره صحبت کنند. واتسکه در صحبت هایی به پرس اعلام کرد که سران این باشگاه دراین مورد با بایرنی ها مذاکراتی داشته اند ولی هنوز توافقی حاصل نشده است. این درحالی است که سران دورتموند تمایلی به فروش مهاجم لهستانی شان ندارند و او را به قیمتی ارزان تر از قیمت صحبت شده با بایرن به فروش نخواهند رساند. البته آنها ترجیح می دهند تا لواندوفسکی را به تیمی به جز بایرن، رقیب مستقیم دورتمونددر بوندس لیگا بفروشند.

شنیده می شود که سران بایرن برای جذب لواندوفسکی پیشنهادی25 میلیون یورویی را آماده کرده اند. او که در سال 2010 با قراردادی 4.5 میلیون یورویی به دورتموند منتقل شده بود تا سال 2014 با این تیم قرارداد دارد و سران رئال مبلغی در حدود 20 میلیون یورو را برای جذب او آماده کرده بودندد. خود لواندوفسکی هم اخیرا درمورد آینده اش گفته بود:«آینده من؟ باید منتظر ماند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392 ا 22:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.