سردبیر آ.اس:رئالی تر از همیشه ام!

 

توماس رونکرو ، سردبیر روزنامه اسپانیایی آ.س در شماره امروز این روزنامه در ستون همیشگی خود به تمجید از بازی متعصبانه سرخیو راموس و دیگو لوپز در دیدار دیشب دو تیم رئال مادرید و بروسیا دورتموند پرداخت.
متن یاداشت او به نقل از آ.س به شرح زیر است :

غرور پر کردن این صفحه برایم از هر زمان دیگری مشکل بود . یکی از آن شبهایی بود که آن قدر گیج و از درون خالی شده بودم که به سختی زور داشتم تا با خشم جیغ بزنم . سخت است که بتوان در مورد حذف دوباره رئال از چمپیونزلیگ نوشت . برای سومین فصل پیاپی فینال را لمس می کنیم اما به آن نمی رسیم .

اول در سال 2011 بود که بارسا با الطاف داوران بالا رفت . دومی در سال 2012 بود که پنالتی مقابل بایرن ما را کشت و در سومی خوش شانس نبودیم . فقط کمی زمان کم آوردیم . اگر بنزما پنج دقیقه زودتر گل می زد ، فینال در ومبلی در دستمان بود . اما خیلی دیر  شده بود . سرخیو راموس نیز دوباره نشان داد که کاپیتان شایسته رئال مادرید است . او گل امید بخش را زد . گل شهامت . گلی با روحیه خوانیتو . بازیکن آندلوسی انگار در ضلع جنوبی ورزشگاه  برنابئو متولد شده است . شهامت ، تعصب ، جنگندگی . حیف که خیلی دیر شده بود . حیف که داوری نظیر وب به شدت ترسو بود و پنالتی سانتانا روی کریستیانو را خورد . حیف که کریستیانو و ژابی در بهترین شرایط بدنی خود نبودند . حیف که فینالیست نشدیم ...

هواداران الگو
روحیه جنگندگی  از دیگو لوپز درون چارچوب با توپگیری فوق العاده و شهامتش برای جلو کشیدن روی کرنر برای زدن گل سوم موچ می زد و در کل برنابئو ساطع شده بود . هواداران از دو ساعت قبل از بازی غوغال به پا کرده بودند . طوری در خیابان کونچا اسپینا جمع شده بودند که انگار سی ان ان می خواست مهمترین خبر سالش را پخش کند . مادریدیسموها سرحال تر از همیشه بودند و نمی خواستند نا امید شوند . رئالی ها تا زمان رسیدن به رویای دهمین چمپیونزلیگ آرام نمی گیرند . هواداران با تمام وجود می خواستند که فینالیست  شوند و روح خود را درون بازیکنان می دمیدند . 82 هزار هوادار متعصب برنابئو باور داشتند که می شود . این روحیه مادریدیسمویی است .

مورینیو ، چرا ؟
دیدن گریه کاسیاس و راموس در بغل هم ناخوشایند بود و نشان می داتد که عشق به رئال ابدی است . پس دردناک است که مورینیو طوری از این تیم صحبت کند که انگار باعث شکم دردش است و می گوید که شاید برود . اگر می خواست برود ، پس چرا تا 2016 تمدید کرد . از بی مهری می گوید . یعنی در این سه سال عظمت رئال را درک نکرده است . بگذریم . من حالا رئالی تر از همیشه هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392 ا 12:45 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.