العین0-استقلال1:صعود مقتدرانه در گروه مرگ/رحمتی در حد تیم ملی!

العین 0-1 استقلال؛ به لطف کلین شیت رحمتی و تئاتر اکبرپور !

لیگ قهرمانان آسیا؛ هفته‌ی آخر مرحله‌ی گروهی

سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1392 – ساعت 20:20

ورزشگاه شیخ خلیفه اینترنشنال

تماشاگر : 5 هزار نفر

داور : لموتو

اخطار : هاشم بیک‌زاده در دقیقه‌ی 26، هلال سعید در دقیقه‌ی 52، اسماعیل احمد در دقیقه‌ی 78.

اخراج :

ترکیب العین امارات : داوود سلیمان، اسماعیل احمد، محند سالم، فوئزی فایز (محمد احمد قریب در دقیقه‌ی 10)، فارس جمعه، هلال سعید، میریل رادوی، آلکس بروسک، ژیرس کمبو اکوکو (عمر عبدالرحمن در دقیقه‌ی 68)، آسامو ژیان، محمد عبدالرحمن (علی الوهیبی در دقیقه‌ی 62).

سرمربی : کوزمین اولاریو

ترکیب استقلال : مهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، هاشم بیگ زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری، ویسنته آرزه (امیرحسین صادقی در دقیقه‌ی 46)، ایمان موسوی (سیاوش اکبرپور در دقیقه‌ی 76) و آرش برهانی (فرهاد مجیدی در دقیقه‌ی 46).

سرمربی : امیر قلعه‌نوئی

گل : جواد نکونام در دقیقه‌ی

شرح گل :

العین 0-1 استقلال : در شرایطی که سیاوس اکبرپور تازه به میدان آمده بود، با استفاده از تجربه‌ی خود موفق شد یک ضربه‌ی پنالتی را از محمد احمد قریب بگیرد تا جواد نکونام در شرایطی که یک‌بار ضربه‌ی او تجدید شده بود، موفق شود در شرایطی قاطع برای آبی‌پوشان گل‌زنی کند.

دقایق حساس :

دقیقه‌ی 11:  آساموا ژیان که به همراه آلکس بروسک استرالیایی در خط حمله العین حضور دارند با یکی دو ضربه رحمتی را تست کرد.

دقیقه‌ی 21 : مهدی رحمتی بعد از یکی دو واکنش دست گرمی این بار شوت عالی بازیکن العین را با واکنشی بهتر به کرنر فرستاد.

دقیقه‌ی 28: همکاری اکوکو و ژیان یک موقعیت دیگر روی دروزاه‌ی استقلال ایجاد کرد که منتظری این موقعیت را دفع کرد.

دقیقه‌ی 46 : پژمان منتظری یک حرکت را از نیمه‌ی استقلال آغاز کرد و در ادامه مجتبی جباری را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک پاس عمقی زیبا آرش برهانی را صاحب توپ کند و این بازیکن نیز پس از محو کردن سه مدافع العین تا خط کرنر پیش رفت و در نهایت توپ را از دست داد.

دقیقه‌ی 46 : العین که دروازه‌ی خود را تا آستانه‌ی فروریختن نیز دیده بود، پس از پایان یافتن حرکت برهانی به سمت دروازه‌ی استقلال یورش بردند و ژیان با یک پاس عمقی از جناح راست روی اشتباه مدافعان استقلال صاحب موقعیت شد که در نهایت با واکنش رحمتی استقلال همچنان دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

دقیقه‌ی 57 : ژیرس کمبو اکوکو در آغاز نیمه‌ی دوم در غفلت مدافعان صاحب یک موقعیت شد که با واکنش رحمتی در دو ضرب این موقعیت نیز برای العین به گل ننشست.

دقیقه‌ی 67 : اکوکو درست یک دقیقه قبل از این‌که تعویض شود، پشت محوطه‌ی جریمه اط جناح راست یک حرکت در عرض انجام داد و پس از محو کردن مهاجم پیش‌رو اقدام به زدن ضربه کرد که توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه‌ی 3+90 : در این صحنه شاگردان اولاریو تا آستانه‌ی فروپاشی دروازه‌ی استقلال نیز پیش رفتند اما فوق واکنش رحمتی مانع از این امر شد. در این صحنه عبدالرحمن پس از یک و دوی زیبا صاحب موقعیت شد و با یک پاس عمقی توپ را به وهیبی سپرد که این بازیکن ملی‌پوش اماراتی موفق به گشودن دروازه نشد.

دقیقه‌ی 5+90 : در این صحنه چیزی نمانده بود منتظری بصورتی ناخودآگاه دروازه‌ی استقلال را بگشاید. سانتر بازیکنان العین از جناح راست به منتظری برخورد کرد اما هوشیاری رحمتی باعث شد این موقعیت نیز به گل ننشیند.

بهترین بازی :

بدون شک سید مهدی رحمتی بهترین بازیکن این دیدار بود که با واکنش‌های خود موفق شد جدا از انجام یک کلین‌شیت زمینه‌ی یک پیروزی برای استقلال را نیز فرآهم کند.

اتفاق ویژه :

تنها اتفاق ویژه‌ی این دیدار درگیری بازیکنان دو تیم بود که باعث شد برای چند دقیقه بازی متوقف شود. در متن این درگیری الکس بروسک و حنیف عمران‌زاده قرار داشتند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 ا 13:29 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.