پیشنهاد ایمیلی رئالی ها به هواداران:همه سفید بپوشید

پیشنهاد ایمیلی رئالی ها به هواداران:همه سفید بپوشید

باشگاه رئال مادرید با ارسال ایمیلی برای اعضایش از آنها درخواست کرده که وقتی برای تماشای بازی امشب دو تیم رئال مادرید و بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه برنابئو می آیند، یک دست سفید پوش باشند و پیراهن های سفید برتن کرده و شالهای سفید هم به همراه داشته باشندتا جوی فوق العاده را برای حمایت از تیمشان رقم بزنند.

بعد از باخت 1-4 رئال در دور رفت مقابل دورتموند، حالا سران باشگاه مادریدی به دنبال آن هستند تا به هر نحوی که شده آتش جهنم برنابئو را برای دورتموندی ها داغ تر کند.

دراین ایمیل ارسالی برای اعضای باشگاه رئال مادرید و کسانی که بلیط های سالانه بازیهای تیم را خریداری کرده اند، خوسه لوئیس سانچس، رئیس دپارتمان اعضای باشگاه رئال از هواداران رئال خواسته:«بلندترازهمیشه فریاد بزنید. برنابئو به این نیاز دارد تا یکصدا باشد. برنابئو پیش از این چنین چیزی را تجربه کرده و باید روحیه بازگشت بر بازی حکمفرما باشد. باید یک نقش هدایتی را داشته باشید.»

حالا رئالی ها به یک برد 0-3 نیاز دارند تا بتوانند مجوز صعود به فینال ومبلی را به دست بیاورند ولی در صورتی که دورتموند دراین بازی به گلی برسد، کار برای شاگردان مورینیو به مراتب سخت تر خواهد شد.

 

Real wants it to be 'all white on the night' against Borussia


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 ا 12:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.