رونالدو و تکذیب شایعه ی خیانت به نامزدش

رونالدو و تکذیب شایعه خیانت او به نامزدش: چرا این خبرها قبل از بازی به این مهمی چاپ می شود؟

کریستیانو رونالدو علاوه بر چالش سختی که روز سه شنبه در برابر بورسیا دورتموند انتظار خودش و تیمش را می کشد،چالش دیگری را هم پیش رو دارد

او از یک سو به بازی سه شنبه شب تیمش برابر بوروسیا دورتموند در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان و جبران شکست سخت 1-4 برابر آلمانی ها در بازی رفت در سیگنال ایدونا پارک فکر می کند و در فکر آن است تا با درخشش در بازی سه شنبه شب برنابئو بتواند همراه با تیمش مجوز حضور در فینال ومبلی را کسب کند و از سوی دیگر باید از زندگی شخصی اش در برابر رسانه ها بیندیشد.

ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد که از سرکشی بیش ازحد رسانه ها در زندگی شخصی اش به ستوه آمده،با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی از فضولی رسانه هایی مثل «تایمز» و«سان» در زندگی شخصی اش که او را به خیانت به نامزدش ایرینا شایک ورابطه نامشروع با جوانی به نام آندرسا متهم کرده اند گله گذاری کرده و نوشته:« به من خبر دادند که روزنامه هایی مثل سان که به سیستم کاری اش وفادار است، گزارشی را چاپ خواهد کرد که در آن به ارتباط نامشروع من با فردی به نام آندرسا که می خواهد به قیمت آبروی من درکانون توجهات باشد اشاره شده. من این سوال را دارم که چرا این  اتفاق باید یک روز قبل از بازی ای که تا این حد برای تیم من مهم است بیفتد.من به شدت به خاطر شرایطی که زندگی شخصی من را تحت تاثیر قرار می دهد،خشمگین هستم.»

این درحالی است که کریستیانو رونالدو در حال برنامه ریزی برای آغاز زندگی مشترک با ایرینا شایک نامزد روسش است و همیشه به دنبال آن است که حریمی برای زندگی خصوصی اش قائل شود.

رونالدو در ادامه این بیانیه نوشته:« من می خواهم اعلام کنم که در روز 22 آوریل در هتل ویا مانگا یک مصاحبه با مانو ساینز داشتم. این را خود این خبرنگار هم می تواند تائید کند. تمام داستان های دیگری که درمورد زندگی شخصی من منتشر می شود، خیالی و نادرست است.»

دلیل رونالدو از صحبت کردن درمورد برنامه هایش در روز 22 آوریل این است که رسانه های بریتانیایی اعلام کرده بودند که او در این روز با آندرسای برزیلی قرار ملاقات داشته

این  در حالی است که روزنامه اسپورت کاتالونیا هم به نقل از سان گزارشی را منتشر کرده که در آن از اختلاف ودرگیری میان کریس و نامزدش ایرینا خبر می دهند. دراین گزارش تصاویری از این زوج جوان در روز دوشنبه هفته پیش و درحال خروج از رستورانی در شهر مادرید منتشر شده که طی آن ایرینا شایک به شدت ناراحت است و گویا جرو بحثی میان او و کریس ایجاد شده بود. چهره شاکی این مدل روس حکایت از آن دارد که انگار او از کریس ناراحت و عصبانی است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 ا 13:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.