انگیزه بخشی نادال به رئالی ها:می توان صعود کرد

انگیزه بخشی نادال به رئالی ها:می توان صعود کرد

رافائل نادال تنیسور سرشناس اسپانیایی یکی از طرفداران پرو پاقرص رئال مادرید است. او این روزها هیجان زیادی برای بازی رئال مقابل دورتموند دردور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد و براین باور است که کهکشانی ها می توانند با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، باخت 1-4 در بازی رفت را جبران کنند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، نادال در گفتگو با اوندا سرو از شانس کهکشانی ها برای رسیدن به فینال ومبلی صحبت کرده و گفته:«فکر می کنم که نیاز خاصی به ویدئوی روحیه بخش بازیها نباشد. چه انگیزه ای بیشتر از اینکه به برنابئو بروی و برای رسیدن به فینال جام اروپایی در این ورزشگاه بازی کنی. رئال مادرید تلاشش را انجام خواهد داد وامیدواریم که بتوانیم بازی را خوب شروع کنیم. من براین باور هستم که می توان صعود کرد.»

نادال که یکی از دوستان صمیمی ایکر کاسیاس دردنیای ورزش محسوب می شود، درادامه ترجیح داد تا در مورد شرایط دروازه بان اسپانیایی و نیمکت نشینی اش در ماه های اخیر صحبت خاصی نکند و به گفتن این صحبتهابسنده کرد:« من کسی نیستم که راجع به این موضوع اظهارنظر کنم.هرکسی، می تواندهرکاری که دوست دارد در خانه اش انجام دهد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 ا 13:28 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.