آرسنال - منچستر یونایتد : بازگشت رابین قهرمان به خانه ی قدیمی

 

 

  ترکیب احتمالی

آرسنال

Szczesny
Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs
Ramsey, Wilshere,  
Walcott, Rosicky, Cazorla
Podolski

منچستر یونایتد

De Gea
Rafael, Vidic, Ferdinand, Buttner
Cleverley, Jones,
Welbeck, Kagawa, Nani
Chicharito


پس از آنکه میکل آرتتا در جریان هفته گذشته برابر فولام با مصدومیت روبرو شد حالا آرسن ونگر سرمربی توپجی ها مجبور است بدون این بازیساز اصلی تیمش را برابر منچستر یونایتد راهی میدان کند.

مصدومیت این بازیساز اسپانیایی احتمالا به معنی استفاده از جک ویلشر در کنار آرون رمسی در خط میانی خواهد بود و توماس روسیچکی با قرار گرفتن در پشت خط حمله آزادانه بازی می کند،بنابراین سانتی کاسورلا به سمت چپ منتقل می شود.

اولیور ژیرود به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی برابر فولام با محرومیت سه جلسه ای روبرو شده،در نتیجه تئو والکات،ژروینیو و لوکاس پودولسکی عناصر خط حمله توپچی ها را تشکیل می دهند.

در عین حال سرالکس فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ که با برد برابر ساندرلند به قهرمانی زود هنگام این فصل لیگ برتر جزیره رسید ظاهرا با ترکیبی متفاوت برابر آرسنال صف آرایی می کند.

بعد از مصدومیت جانی اوانس در برد هفته گذشته ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ که پیروزی برابر ساندرلند را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند حالا برای این بازی به ترکیب اصلی بازمی گردند و شاید فیل جونز نیز به خط میانی نقل مکان کند.

مایکل کریک که با مصدومیت در بازی برابر ساندرلند بازی کرد به احتمال فراوان در این بازی به او استراحت داده می شود و انتطار می رود بازیکنانی چون دنی ولبک،چیچاریتو،تام کلورلی و نانی از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان بروند.

  آیا می دانستید؟

 

  • ارسنال در 16 بازی اخیر خانگی این فصل در لیگ برتر جزیره تنها چهار بار موفق به کلین شیت شده.

  • تنها توپچی های لندن با 18 گل زده در 15 دقیقه پایانی بازی ها از این حیث نسبت به منچستر یونایتد ( 15 ) آمار بهتری دارند.
  • آرسنال از هفت بازی برابر پنج تیم بالای جدول تنها چهار امتیاز کسب کرده است.
  • هر چند که آنها در بازی های خارج از خانه این فصل با دریافت 14 گل بهترین عملکرد خط دفاعی را داشته اند اما 12 تیم لیگ برتری نسبت به توپچی ها در بازی های خانگی که 21 گل دریافت کرده اند برتر هستند.
  • پس از قهرمانی آرسنال در فصل 04-2003 ،منچستر یونایند نخستین باشگاهی است که توانسته در فاصله چهار بازی به پایان این رقابت ها به مقام قهرمانی لیگ برسد.

  • رابین فن پرسی ( تصویر سمت راست )  در 17 بازی اخیرش که در ورزشگاه امارات شهر ارسنال به میدان رفته 17 بار گلزنی کرده که مربوط به زمان حضورش در ارسنال می شود
  • این مهاجم هلندی در سه بازی اخیرش که آرسنال برابر منچستر یونایتد گلزنی کرده که دو بار آن با پیراهن توپچی ها بوده و آخرین بار برای یونایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 ا 12:43 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.