اتلتیکو مادرید1-رئال مادرید2:فتح دربی با فرشته ی کوچک

 اتلتیکو مادرید1 – رئال مادرید2؛فتح دربی با تیم دو /دی ماریای فرشته

14 سال ناکامی اتلتیکو مادرید در دربی ادامه دارد. آنها این بار در بیسنته کالدرون دو بر یک به رئال مادرید باختند.

آنها از سال 1999 تاکنون نتوانسته‌اند در دربی پیروز شوند. البته دو تیم قرار است در روز 17 می (سه هفته دیگر) در فینال جام حذفی هم به مصاف هم بروند.

ژوزه مورینیو جانب احتیاط را گرفته بود و رونالدو را به دلیل مشکل ران پایش از تیم کنار گذاشته بود. اتلتیکو هم آردا توران و تیاگو را به دلیل این که هنوز خوب نشده‌اند در اختیار نداشت.

اتلتیکو در دقیقه 4 پیش افتاد. دیه‌گو لوپس روی یک ضربه ایستگاهی دفع ناقصی داشت و توپ را به کناره میدان زد. دیه‌گو گودین توپ سرگردان را گرفت و سانتر او را رادامل فالکائو گل کرد.

رئال مادرید در دقیقه 13 بازی را مساوی کرد. ضربه ایستگاهی آنخل دی‌ماریا در میانه راه به خوان‌فران برخورد کرد و به درون دروازه اتلتیکو غلتید.

بازی در نیمه اول پرجنب‌وجوش بود و داور هم مجبور شد شش بار در همان نیمه کارت زرد نشان دهد.

اتلتیکو در نیمه دوم هم تیم برتر بود اما رئالی‌ها برخلاف جریان بازی به گل رسیدند. کریم بنزما توپ را از میان مدافعان به آنخل دی‌ماریا رساند و او با چرخشی عالی و ضربه‌ای دقیق دروازه تیبو کورتوا را باز کرد.

اتلتیکو سپس هر چه تلاش کرد نتوانست به گل برسد. دفاع رئال عالی بود و چند بار هم بازیکنان اتلتیکو  اعتقاد داشتند که رویشان خطای پنالتی انجام شده، اما در هر بار شدت زمین خوردن آنها بسیار اغراق‌آمیز بود و به نظر نمی‌رسید حق با آنها باشد.

رئال با این برد فاصله خود را با اتلتیکو به شش امتیاز رساند. آنها اکنون 11 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارند، هرچند که بارسا با گرفتن 5 امتیاز دیگر تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392 ا 12:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.