رسانه های فرانسوی:کارلتو در راه برنابئو!

رسانه های فرانسوی:مورینیو در چلسی و آنچلوتی در مادرید

تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که کارلو آنچلوتی نزدیکترین گزینه به نیمکت مربیگری رئال در صورت جدایی ژوزه مورینیو از رئال مادرید است. طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ،یکشنبه شب و بعد از برد 0-3 پاری سن ژرمن مقابل نیس،نماینده باشگاه رئال مادرید درمورد شرایط کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری این تیم جویا شده است. دراین گزارش به این نکته اشاره شده که یکی از منابع باشگاه فرانسوی در صحبت هایی اعلام کرده که آنچلوتی فصل آینده را در پاریس سپری نخواهد کرد و به احتمال 90% او را روی نیمکت مربیگری رئال مادرید خواهیم دید. در پاریس کسی ازادامه حضورکارلتو و لئوناردو، مدیر ورزشی این باشگاه اطمینان ندارد. لئوناردو  اخیرا در صحبت هایی گفته:« من فصل آینده می مانم.ایبرا هم همین طور و بعد از فتح جام قهرمانی لیگ فرانسه، کارلو باید تصمیم بگیرد که چه کار می کند.»

البته این طور به نظر می رسد که سرمربی ایتالیایی از کارکردن با شیوخ عرب رضایت چندانی ندارد و ایده جانشینی ژوزه مورینیو و هدایت رئال آنچنان وسوسه کننده است که او حاضر است خودش را سریعا به مادرید برساند. دستمزد کنونی آنچلوتی به مراتب کمتر از مورینیو است و الان سالی 7.2 میلیون یورو از پاری سن ژرمن می گیرد واین درحالی است که دستمزد خالص مورینیو سالانه 12 میلیون یورو است.

طبق گزارش روزنامه اکیپ روند مذاکرات به شدت پیش رفته و سرمربی ایتالیایی حتی لیست بازیکنان مدنظرش برای رئال را به کهکشانی ها ارائه داده. درمیان این بازیکنان، مدنظر او نام وراتی بازیکن ایتالیایی پاری سن ژرمن دیده می شود که ممکن است با قراردادی 25 میلیون یورویی همراه با مربی اش به مادرید منتقل شود.

روزنامه لوپاریزین هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کارلتو به سران پاری سن ژرمن اعلام نموده که فصل آینده دراین تیم نخواهد ماند.

در سوی دیگر ماجرا، شواهد وقراین هرروز احتمال انتقال مورینیو به چلسی را بیشتر می کنند. پس از سفرهای پی درپی مورینیو به لندن و خرید یک خانه دراین شهر و ثبت نام دخترش در دانشکده هنر این شهر،حالا سیلوینو لورو، مربی دروازه بانان رئال و یکی از مردان مورد اطمینان آقای خاص هم به مدرسه دوزبانه شهر مادرید اعلام کرده که دخترانش سال آینده در این مدرسه نخواهند بود و برای تحصیل به مدرسه ای در شهر لندن خواهند رفت.

طبق اعلام کانال تلویزیونی یوروسپورت، این خبر هم به منزله تائید دیگری برانتقال آقای خاص به چلسی در فصل آینده خواهد بود. مدرسه ای که در حال حاضر دختران لورو در آن درس می خوانند، مدرسه ای بریتانیایی درمادرید است که ماتیلده و ژوزه ژونیور، فرزندان مورینیو به خاطر آنکه نتوانستند در امتحان زبان این مدرسه قبول شوند، از راهیابی به آن بازمانده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 ارديبهشت 1392 ا 15:47 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.