انتقاد استقلالی ها از مراسم دولت در ورزشگاه آزادی

 

تیم استقلال دیشب در ورزشگاه آزادی با 3 گل تیم الریان قطر را شکست داد تا صعود خود به مرحله بعدی بازی های آسیایی را قطعی کند اما یکی از حاشیه های این بازی، وضعیت چمن ورزشگاه آزادی بود که صدای همه بازیکنان و مربیان را در آورده بود.
جشنی که دولت برای تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی در هفته گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار کرد، مشکلاتی را برای زمین چمن این ورزشگاه ایجاد کرده است که همین مساله زمینه ساز انتقاد استقلالی ها از دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شده است.

این مساله به حدی حاد بود که حنیف عمران زاده مدافع استقلال آن را اینگونه شرح می دهد: زمین در برخی نقاط کنده شده بود مثل بازی‌های گذشته نبود و واقعاً خراب شده بود. من مهندس چمن نیستم که بخواهم در این باره اظهارنظر کنم. نمی‌دانم انگار وسایلی را در چمن گذاشته بودند که اینگونه شده بود!
امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی های تهران در همین زمینه با بیان اینکه این جشن را در خیلی جاهای دیگر می‌شد برگزار کرد، گفت:واقعا جای تاسف دارد که یک جای آباد را نابود کردیم. زمین ورزشگاه آزادی را خراب کردند و می‌خواهند کل ایران را یکدست کنند!
به گزارش آفسایدنیوز، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران هم در مورد شرایط چمن ورزشگاه آزادی عنوان کرد: واقعا این وضعیت غیرقابل تحمل است. تنها استادیوم بین‌المللی ما که گنجایش صدهزار هوادار را دارد به چنین روزی افتاده است. با این اتفاق نمی‌توانیم فوتبال با کیفیتی ارائه کنیم و این مسئله باعث شده شخصیت ملی فوتبال ما کم شود.
آرش برهانی دیگر بازیکنی بود که به اظهارنظر درباره شرایط بد چمن ورزشگاه آزادی پرداخت: به نظر می‌رسید بخشی از چمن زرد شده بود. اولین بار بود که پس از سال‌ها وضعیت ورزشگاه به این شکل شده بود.
با این حال، این طور که مقداد نجف نژاد نماینده مجلس و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته، قرار است این موضو ع از طریق نمایندگان مجلس هم پیگیری شود: ‌ خودمان هم در مجلس پیگیر این موضوع خواهیم بود که چرا زمین ورزشگاه اینگونه شد و چنین وضعی را پیدا کرده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 ا 11:55 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.