خبر رسمی:گوتزه آماده انتقال آره نا!

سران باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کردند که ماریو گوتزه در پایان رقابت های این فصل از این تیم جدا شده و به بایرن مونیخ خواهد پیوست

قرارداد این بازیکن 20 ساله با دورتموند تا تابستان سال 2016 اعتبار داشت ولی او و فولگر اشتروت، مدیر برنامه هایش به مدیران دورتموند گفته اند که می خواهند با بهره گیری از بند جدایی زودهنگام 37 میلیونی اش،از این تیم جدا شده و پروسه انتقال او به بایرن مونیخ را دنبال کنند.

البته سران دورتموند اعلام کرده اندکه باواریایی ها هنوز درخواستی رسمی برای جذب گوتزه ارائه نکرده اند.

در صفحه رسمی باشگاه دورتموند در فیس بوک می خوانیم:«ماریو گوتزه و فولکر اشتروت، مدیربرنامه های او به سران بوروسیا دورتموند اعلام کردند که گوتزه می خواهد از بند جدایی زودهنگامش استفاده کرده و در روز 1 جولای سال 2013 به بایرن مونیخ بپیوندد. مایکل زورک،مدیر ورزشی دورتموند و یورگن کلوپ سرمربی این تیم  از هواداران دورتموند درخواست کرده اند تا در بازیهای باقی مانده از فصل از ماریو گوتزه حمایت کنند؛به ویژه در بازی حساس تیم درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید. تابه امروز، هیچ یک از مقامات رسمی بایرن مونیخ با سران بوروسیا دورتموند تماس نگرفته است.»

در ادامه هانس یواخیم واتزکه، یکی از مدیران دورتموند هم درصحبت هایی اعلام کرد که جدایی قریب الوقوعی گوتزه ضربه سختی برای تیمش خواهد بود:«ما طبیعتا خیلی ناامید شده ایم ولی می خواهیم اعلام کنیم که هم خود ماریو و هم مدیربرنامه هایش این خبر را اعلام کرده اند.»

سران بایرن مونیخ هنوز قدمی رسمی برای جذب گوتزه برنداشته و پیشنهادی ارائه نکرده اند ولی قطعا آنها حاضرند تا مبلغ 37 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او را بپردازند. گوتزه پیش از این هم نظر مثبت سران تیم های متعددی از جمله منچستریونایتد را به خود جلب کرده بود ولی قیمت بالای او مانع از آن شده بود تا شیاطین سرخ برای جذب او دست به کار شوند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 ا 11:32 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.