استقلال3-الریان0:تعزیم ثروت عربی به تکنیک و غیرت ایرانی

 

به گزارش کهکشانیها از گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دو تیم استقلال و الریان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال در نیمه‌ی نخست بازی برتری را نسبت به مهمانش ارائه داد و مهاجمان این تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند. در همان 15 دقیقه ابتدایی بازی فرهاد مجیدی در دو موقعیت نسبتا خوب می توانست دروازه الریان را باز کند که با بی دقتی فرصت ها از دست رفت در دقیقه 25 ضربه ایستگاهی مجتبی جباری به شکلی خطرناک از بالای دروازه‌ی الریان راهی اوت شد.

دیگر فرصت مناسب استقلال را نیز جواد نکونام از روی ضربه ایستگاهی از دست داد. ضربه‌ی زیبای این بازیکن را عمر باریدروازه بان خوب قطری ها که در بازی رفت نیز بارها و بارها موقعیت را از آبی پوشان تهرانی گرتفه بود راهی کرنر کرد.

بهترین فرصت نیمه نخست را هم فرهاد مجیدی از دست داد. ارسال خطرناک خسرو حیدری در دقیقه 37 در دهانه‌ی دروازه به مجیدی رسید که ضربه‌ی سر بی دقت این بازیکن به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

تیم یکپارچه حمله استقلال سرانجام در دقیقه ی 45 این دیدار، توسط فرهاد مجیدی و روی ارسال خسرو حیدری دروازه ی الریان را باز کرد تا نیمه ی نخست با برتری یک بر صفر استقلال به پایان برسد.

مجیدی که چند موقعیت خوب را تا بدین جا از دست داده بود اما بازی موثری را نشان داده بود پس از ارسال توپ از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه سر دروازه حریف را گشود.

در نیمه دوم استقلال کمی محتاط تر شده بود و در حالیکه هر لحظه فشار قطری ها روی دروازه استقلال بیشتر و بیشتر می شد باز هم یک ضربه ایستگاه به کمک استقلال آمد.

حرکت فرهاد مجیدی یک ضربه ایستگاهی کنار محوطه جریمه را به استقلال داد سانتر جباری و ضربه سر حنیف توسط عمرباری بازگردانده شد تا هاشم بیگ زاده در برگشت توپ را به گل تبدیل کند و در دقیقه 72 حاشیه امنی برای استقلال ایجاد شود.

اخراج یک بازیکن الریان در دقیقه 75 نیز خیال استقلال را برای ادامه بازی تا حد زیادی راحت کرد.

در دقیقه 90 آرش برهانی که به جای فرهاد مجیدی به بازی آمده بود روی یک فرار دیدنی با پاس زیبای خسرو حیدری با دروازه بان قطری ها تک به تک شد تا با گول زدن دروازه بان حریف توپ را به تور دروازه خالی الریان بچسباند تا در هر دو بازی رفت و برگشت به این تیم گل زده باشد.

استقلال با این پیروزی و کسب 10 امتیاز صدرنشین گروه خود باقی ماند تا در دیدار آخر برابر العین تنها برای سرگروهی مبارزه کند. در دیگر دیدار این گروه تا دقیقه 40 الهلال موفق شده 2-0 از العین پیش بیفتد تا در صورت پیروزی 9 امتیازی شود و العین 6 امتیازی باقی بماند.

در صورتیکه دیدار اهلال و العین با برتری یکی از این دو تیم تمام شده و نتیجه تساوی حاصل نشود صعود استقلال به مرحله بعدی قطعی خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 ا 10:51 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.