منچستر یونایتد3-استون ویلا0:RVPدست جام را در دست شیاطین سرخ گذاشت/بازگشت جام به تئاتر رویاها

روبین ون‌پرسی با هت‌تریک نیمه اول خود منچستریونایتد را به برد سه بر صفر مقابل استون ویلا و قهرمانی بیستم این تیم در لیگ برتر رساند.

طرفداران منچستریونایتد پیش از بازی تیمشان را به‌شدت تشویق می‌کردند و تیمشان هم در همان ابتدای بازی به گل رسید. رایان گیگز پاس از سمت راست رافائل را در مسیر ون‌پرسی قرار داد و او در همان ثانیه 83 بازی تیمش را پیش انداخت.

یونایتد در این مسابقه فوق‌العاده بود و بارها موقعیت ساخت که یکی از آنها را رافائل به تیر دروازه زد. جای شگفتی نداشت که آنها در دقیقه 13 گل دوم را هم بزنند. وین رونی که فضا و زمان مناسب را در نیمه خودی در اختیار داشت پاسی بلند برای ون‌پرسی فرستاد و او هم با شوتی تماشایی و محکم دروازه برد گوزان را از پشت محوطه جریمه باز کرد.

ون‌پرسی در دقیقه 33 گل سوم را هم زد. گیگز او را در محوطه شش‌قدم پیدا کرد و او از دفاع ویلا گذشت و با ضربه‌ای هوشمندانه گل بعدی را به ثمر رساند.

ویلا که اوضاع بدی در جدول دارد تلاش کرد دست کم گلی بزند تا تفاضل گل آنها فاجعه‌بار نشود. بهترین موقعیت آنها ضربه سر آندریا وایمن بود که از داوید دخئا گذشت اما ون‌پرسی توپ را از روی خط برگرداند.

در نهایت یونایتد با شایستگی به بیستمین قهرمانی خود در لیگ برتر رسید و رکوردی در این زمینه از خود به جا گذاشت. آنها دیگر لیورپول را پشت سر گذاشته‌اند و به‌تنهایی صدرنشین جدول بیشترین قهرمانی در لیگ انگلیس هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 ا 11:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.