پرس:رونالدو تمدید خواهد کرد

پس از اظهار ناراحتی رونالدو در ابتدای فصل رسانه‌های اسپانیایی و غیراسپانیایی از جدایی او در پایان فصل خبر دادند اما فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال‌مادرید به همه این شایعه‌ها پایان داد و تاکید کرد که بدون شک رونالدو کهکشانی‌ها را ترک نخواهد کرد.

پرس در سخنانی که روزنامه‌ "AS" اسپانیا منتشر کرد خطاب به طرفداران رئال گفت: آرام باشید. کریستیانو رونالدو تمدید خواهد کرد. با هم به توافق رسیده‌ایم و در این هیچ شکی وجود ندارد.

رییس باشگاه رئال‌مادرید درباره تمدید قرارداد مورینیو پاسخ روشنی نداد و با لبخندی معنادار گفت: با هم صحبت ‌کرده‌ایم. مسیری طولانی در پیش داریم. می‌خواهیم از دو ماه سرنوشت‌ساز آینده با موفقیت عبور کنیم و دهمین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آوریم. بعد از آن با مورینیو درباره آینده صحبت می‌کنیم. در حال حاضر همه باید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست به دست هم دهیم.

او افزود: دو ماه سرنوشت‌ساز و بسیار حیاتی را در پیش داریم. به عنوان رییس باشگاه فشار زیادی را تحمل می‌کنم اما به این چیزها عادت کرده‌ام. امیدوارم که با موفقیت این دو ماه را هم پشت سر بگذاریم.

رییس باشگاه رئال‌مادرید در باره شایعه بازگشت رائول به تیمش به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره و یا کادرفنی گفت: رائول پسر رئال بوده و هیچ‌گاه از این تیم جدا نشده است. او فقط در پی تجربه جدیدی بود و آلمان و قطر را انتخاب کرد. درهای باشگاه رئال همواره به روی رائول باز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 ارديبهشت 1392 ا 11:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.