تاتنهام3-منچستر سیتی1:طوفان 7 دقیقه ای اسپرز

تاتنهام با پیروزی 3-1 مقابل منچسترسیتی، بار دیگر امیدهایش برای رسیدن به رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ را افزایش داد. در مقابل سیتی خطر از دست دادن رتبه جدول در فاصله 5 هفته به پایان رقابت های این فصل را احساس می کند.

در این دیدار ویلاس بواس تیمش را با دو تغییر نسبت به دیدار مقابل باسل راهی میدان کرد و بنو اسو اکوتو و گرت بیل، جای کایل ناوتون و لوئیس هولتبی را در ترکیب اصلی گرفتند.

در سمت مقابل، مانچینی نسبت به دیدار مقابل ویگان، تیمش را با 5 تغییر به میدان فرستاد؛ سابلتا، ناستاسیچ، گائل کلیشی، جیمز میلنر و ژکو، جای میکا ریچاردز، ژولین لسکات، کولاروف، خاوی گارسیا و سرخیو آگوئرو را گرفتند.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه بعد از آغاز بازی، به گل رسید. حرکت عالی تبس، یک موقعیت گلزنی را در اختیار سمیر نصری قرار داد و این ستاره فرانسوی با ضربه ای دقیق دروازه لوریس را باز کرد.

چند دقیقه بعد برخورد نصری با کایل واکر، با اعتراض شدید هافبک سیتی همراه بود. او اعتقاد داشت که مدافع تاتنهام باید اخراج شود اما لی میسون، داور بازی، حتی خطا هم اعلام نکرد.

تنها موقعیت تاتنهام در نیمه اول نصیب واکر شد که این مدافع آن را از دست داد. او که روی پای کلینت دمپسی صاحب توپ شده، نتوانست جو هارت را مغلوب کند تا بازی در نیمه اول به سود سیتی به پایان برسد.

البته در نیمه اول سیتی هم چند موقعیت خوب را از دست داد و نتوانست برتری اش را افزایش بدهد.

نیمه دوم با حملات تاتنهام آغاز شد و در فاصله 20 دقیقه به پایان بازی بود که طرفداران میزبان به کسب امتیاز از این دیدار امیدوار شدند.

سرانجام در دقیقه 74،  کلینت دمپسی روی حرکت عالی گرت بیل، دروازه سیتی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

حملات تاتنهام ادامه پیدا کرد و چهار دقیقه بعد، دفو بار دیگر برای تاتنهام گلزنی کرد. هولتبی این مهاجم ریز نقش را صاحب توپ کرد و او هم بعد از پشت سر گذاشتن کمپانی، با ضربه ای غیرقابل مهار، دروازه هارت را گشود.

در دقیقه 81، روی پاس عالی هادلستون، گرت بیل گل سوم تاتنهام را به نام خود ثبت کرد تا یک پیروزی دلچسب برای مردان ویلاس بواس رقم بخورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 ا 19:25 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.