دورتموند3-مالاگا2:دراماتیک,شگفت انگیز,یگانه/خدا دورتموند را در چمپیونز نگه داشت!

 

بروسیا دورتموند با پیروزی معجزه‌آسایی به دور بعد لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.

آنها بر بازی مسلط بودند اما مالاگا بود که تا آخرین لحظات بازی تیم صعودکننده بود. با این حال دورتموند با تغییرات عجیبی که یورگن کلوپ در دقایق پایانی اعمال کرد دو گل بسیار دیرهنگام زد و صعود کرد.

بخت دو تیم به دلیل نتیجه تساوی بدون گل در بازی رفت تقریبا با هم برابر بود و به همین دلیل بود که هر دو تیم بازی را محافظه‌کارانه آغاز کردند.

مالاگا اما در دقیقه 25 روی نبوغ خواکین به گل رسید. ژولیو باپتیستا روی دفع ناقص فلیپه سانتانا توپ را به خواکین سپرد و او پس از یک و دوی عالی با ایسکو برای خودش موقعیت شوت‌زنی ایجاد کرد و با ضربه‌ای زمینی دروازه رومن وایدنفلر را باز کر.

تماشاگران پرشور دورتموند در دقیقه 40 نفسی به راحتی کشیدند. مارکو روییس با حرکتی فوق‌العاده تماشایی پاس ماریو گوتزه را با پشت پا در مسیر روبرت لواندوفسکی قرار داد و او هم پس از گذر از ویلی کابایرو دروازه حریف را گشود.

مالاگا که با این نتیجه هم صعود می‌کرد بیشتر به دفاع پرداخت و دورتموند رو به بازی مستقیم آورد. زردپوشان موقعیتی عالی در دقیقه 53 داشتند اما پس از آن که ضربه سر سرخیو سانچس به اشتباه به گوتزه رسید او نتوانست از فاصله‌ای نزدیک ضربه‌ای خوب به توپ بزند.

سازمان‌دهی دفاعی مردان مانوئل پیگرینی مثال‌زدنی بود. یک بار دورتموند در موقعیتی آفساید به گل رسید و در آن سو هم ضربه دودا راهی به دروازه نیافت. دورتموندی‌ها هم البته خوش‌اقبال بودند که داور ضربه مارسل شملتزر به سر بازیکن حریف را ندید و در صورتی که او کارت می‌گرفت اخراج می‌شد.

مالاگا اما در دقیقه 82 گلی زد که می‌توانست کار را کاملا تمام کند. در ضدحمله‌ای سریع بود که توپ به الیسئو رسید و او هم از فاصله‌ای نزدیک و در موقعیتی مشکوک به آفساید دروازه حریف را باز کرد.

اما معجزه در راه بود. دورتموند در دقیقه 91 گل مساوی را زد و مارکو روییس روی پاسی بلند دروازه حریف را گشود. دورتموند که نیاز به یک گل دیگر داشت دست به حملات همه‌جانبه زد و در شلوغی محوطه جریمه مالاگا بود که فلیپه سانتانا پس از این که مدافع مالاگا توپ را از روی خط برگرداند آن را وارد دروازه این تیم کرد و تیمش را به دور بعد رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 21 فروردين 1392 ا 10:23 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.