گزارش روز:ایرانی ها حامیان کهکشانیها در استانبول!

http://www.meydan.ir/sites/default/files/tashvigh.jpg

 

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید میهمان گالاتاسرای ترکیه خواهد بود.

در بازیهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید میهمان گالاتاسرای ترکیه خواهد بود. این بازی در حالی برگزار می شود که پیروزی 3 بر صفر رئال در بازی رفت کار شاگردان فاتح تریم را به شدت دشوار کرده است. روزنامه آ.اس اسپانیا در گزارشی به تحلیل شرایط باشگاه رئال مادرید در کشور ترکیه پرداخته است و ادعای جالبی را مطرح کرده است.

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی‌ لیگ قهرمانان اروپا، حمایت 2700 نفری را با خود خواهد داشت. هواداران رئال مادرید در ایران نیز به آرامی راهی‌ استانبول می‌‌شوند تا از فرصت حضور این تیم در ترکیه استفاده کنند و بازیکنان محبوب خود را از نزدیک ببینند. برخی از این هواداران هم در حال حاضر در خاک ترکیه هستند. با این که رئال مادرید تقریبا صعود خود به مرحله نیمه نهایی‌ لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است، بازیکنان این تیم در دیدار برگشت هم از حمایت هواداران خود بی‌ نصیب نخواهند بود. چیزی که مورینیو به شدت بر آن تاکید دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 فروردين 1392 ا 17:59 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.