پیش بازی من یونایتد-من سیتی:جدال پسران مانچو برای اعاده ی حیثیت

 

 

De Gea
Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra
Valencia, Giggs, Carrick, Young
Rooney
Van Persie
منچستر سیتی

Hart
Zabaleta, Kompany, Nastasic, Clichy
Barry, Toure
Milner, Tevez, Silva
Aguero

احتمال اینکه منچستر یونایتد جام قهرمانی این فصل را بالای سر نبرد شاید موضوعی دور از ذهن باشد چرا که به نظر شیاطین سرخ در لیگ برتر جزیره با 15 امتیاز اختلاف دست نیافتنی به نظر می رسد.سر الکس فرگوسن سرمربی یونایند همچنان مجبور است بدون دارن فلچر تیمش را راهی میدان کند،بازیکنی که تا پایان فصل در دسترس نیست اما رافائل مدافع پس از رهایی از بند مصدومیت احتمالا به ترکیب بازمی گردد.

با این اوصاف او مجبور است برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با فیل جونز یا کریس اسمالینگ در سمت راست خط دفاعی رقابت کند هر چند که انتظار می رود تا در این بازی از زوج با تجربه نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند در قلب خط دفاعی استفاده شود.

در خط حمله فرگوسن گزینه های مختلف هجومی از جمله چیچاریتو،دنی ولبک یا شینجی کاگاوا را در اختیار دارد که احتمال اینکه هر کدام از آنها از ابتدا در ترکیب اصلی به جای رونی و فان پرسی قرار بگیرند وجود دارد.

در سوی دیگر برای سیتی مایکون مدافع مصدوم و به این بازی نمی رسد اما میکا ریچاردز  و جک رودول احتمالا به این بازی حساس دوشنبه شب خواهند رسید.

لسکات مدافع نا آماده این روز های منچستر سیتی به احتمال فراوان از روی نیمکت ذخیره ها تیمش را همراهی می کند هر چند که ادین ژکو بهترین گلزن سیتی در لیگ برتر جزیره احتمالا باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی با ترافیک موجود در خط حمله سیتی سخت تلاش و رقابت کند.

  آیا می دانستید؟
  • منچستر یونایتد در حالی به مصاف این دربی می رود که تقریبا بیست و یکمین قهرمانی آنها در رقابت های داخلی مسجل شده،جامی که سیتی فصل گذشته پس از 44 سال موفق به کسب آن شد اما یونایتد در حال حاضر با 15 امتیاز اختلاف  همچان به صدرنشینی اش ادامه می دهد.
  • شیاطین سرخ در صورت پیروزی در دربی دوشنبه شب می تواند این فصل سیتی را به اصطلاح دبل کنند پس از آنکه بازی رفت در ورزشگاه اتحاد را با پیروزی 2-3 سپری کردند.
  • رابین فن پرسی ( تصویر سمت راست ) با 23 گل زده بهترین گلزن یونایتد در مجموع رقابت ها محسوب می شود اما او در 9 بازی اخیرش موفق به گلزنی برای تیمش نشده.
  • پسران فرگوسن هرگز از سال 1991 به بعد در رده پایین تر از سوم لیگ را به پایان نرسانده اند.آنها همچنین در هشت فصل اخیر لیگ برتر جزیره دست کم با قرار گرفتن در رده دوم به کار خود پایان داده اند.
  • منچستر سیتی از هفت مصاف اخیرش در مجموع رقابت ها تنها یک بار تن به شکست داده.
  • سیتی این فصل 15 گل کمتر از یونایتد در به ثمر رسانده و تفاضل گل آنها برابر  رقیب همشهری خود یعنی یونایتد 10 امتیاز کمتر می باشد
  • منچستر سیتی در تاریخ رقابت هایش با رقیب همشهری خود را تا این لحظه 16 بار در اولدترافورد این تیم  شکست داده اند هر چند که آنها سابقه باخت در 36 بازی در همین زمین را نیز دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 19 فروردين 1392 ا 18:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.