چلسی2-ساندرلند1:پیروزی آبی های لندنی در فستیوال گل به خودی

 Europa League - Chelsea v FC Rubin Kazan, Victor Moses, Ramires, Yossi Benayoun and Fernando Torres

چلسی با پیروزی 2-1 مقابل ساندرلند، به رتبه سوم جدول لیگ برتر برگشت.

در این دیدار بنیتس تیمش را با 5 تغییر نسبت به دیدار مقابل روبین کازان به میدان فرستاد. در سمت مقابل هم دی کانیو در اولین حضور روی نیمکت ساندرلند، تیمش را با سه تغییر نسبت به آخرین ترکیب مارتین اونیل راهی میدان کرد.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که سسنیون در دقیقه 3 گل اول بازی را به ثمر برساند اما ایوانوویچ مانع شد.

 

 

بازیکنان چلسی با توجه به اینکه چهارمین بازی شان را در طول 9 روز انجام می دادند، خسته به نظر می رسیدند؛ با این وجود داوید لوئیس و دمبا با صاحب دو موقعیت خوب شدند که کیلگالون آنها را دفع کرد.

در حالی که به نظر می رسید بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، ضربه سر جان اوشی بعد از برخورد به سزار آسپلیکوئتا به گل اول بازی تبدیل شد تا شاگردان دی کانیو نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند.

در آغاز نیمه دوم، تورس جای دمبا با را گرفت و چلسی خیلی زود توانست کار را به تساوی بشکد.

ارسال اسکار توسط دروازه بان ساندرلند دفع شد اما توپ به کیلگالون برخورد کرد و وارد دروازه شد تا حساب کار 1-1 شود.

بعد از این گل، حملات چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 55، ایوانوویچ گل تساوی را به ثمر رساند. ضربه داوید لوئیس، با ضربه پشت پای مدافع صربستانی، به گل دوم تبدیل شد.

در ادامه تیم میزبان نتوانست خطر خاصی روی دروازه چلسی ایجاد کنند و بازی با پیروزی 2-1 آبی ها به پایان رسید. آنها اکنون با 58 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به تاتنهام در رتبه سوم جدول قرار دارند. تاتنهام و آرسنال هم با 58 و 56 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 18 فروردين 1392 ا 21:35 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.