کمپانی زیر ذره بین باوارایی ها!

 

 سران باشگاه بایرن مونیخ اوضاع ونسان کمپانی در باشگاه منچسترسیتی را زیرذره بین گرفته اند و امیدوارند تابتوانند او را به آلیانس آرنا ببرند.

این اتفاق درحالی رخ می دهد که این روزها اختلافاتی میان او و روبرتو مانچینی سرمربی تیمش ایجاد شده است. این ستاره بلژیکی بعد از دو ماه مصدومیت و غیبت در 8 بازی سیتی به خاطر مصدومیت به اردوی تیم ملی کشورش رفت و نود دقیقه برای تیم ملی بلژیک بازی کرد و همین موضوع خشم مانچو را در پی داشته.

با این وجود سران بایرن می دانند که کمپانی 26 ساله دوست دارد تا در ورزشگاه اتحاد بماند و درانتظار زمانی هستند که او به فکر تغییر آب و هوا بیفتد.کمپانی بازیکن مشهوری در فوتبال آلمان است وقبل از انتقال 6 میلیون پوندی اش به سیتی در سال 2008 در هامبورگ توپ می زد.

حالا و با روی کار آمدن پپ گواردیولا در ابتدای فصل جدید رقابت های بوندس لیگا، سران این باشگاه بااطلاع از اینکه کمپانی یکی از بازیکنان مورد علاقه پپ بوده، قصد دارند تا برای خرید او دست به کارشوند. اما می دانند که این کار کار سختی است؛ چرا که این ستاره بلژیکی یکی از سرمایه های پروژه مالکان عرب باشگاه سیتی است و یکی از مهره های تاثیرگذار و سنگین رختکن مانچینی نیز هست.  کمپانی که در ماه جولای و بعد از قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر قرارداد شش ساله ای را با سیتی به امضا رسانده بود در صحبت هایی گفته بود:« منچسترسیتی به عنوان یک پروژه، فقط متعلق به مالکان و کارمندان باشگاه نیست؛ بلکه پروژه شخصی من نیز هست.  من از ابتدای این پروژه اینجا بودم و همه تغییرات درونی و بیرونی باشگاه را شاهد بودم. به علاوه این حس را دارم که دراین تغییرات مشارکت داشته ام. خوب است بدانیم که من شش سال دیگر در سیتی خواهم ماند. این یک احترامی است که سران باشگاه برای من قائل شده اند.»

این در حالی است که پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا پیش از این هم برای جذب کمپانی ابراز تمایل کرده بود ووقتی او در هامبورگ توپ می زد هم بارها برای خریداری او پیشنهاداتی را ارائه داده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 17 فروردين 1392 ا 18:49 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.