پاندف: در رای گیری اشتباه شده، رای من مورینیو بود، نه دل بوسکه

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید اخیرا جنجال بزرگی را به راه انداخت و اعلام کرد که دلیل عدم حضورش در مراسم اهدای جایزه بهترین های سال 2012 این بوده که تکلیف برنده این جایزه از قبل مشخص شده ودر آرا تقلب شده است.

حالا این ادعا، یک شاهد دیگر دارد. مسئولان فدراسیون مقدونیه اعلام کرده اند که گوران پاندف کاپیتان تیم ملی این کشور می خواسته به مورینیو رای دهد ولی در نتیجه یک اشتباه تکنیکی رای او به نام بیسنته دل بوسکه صادر شده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال مقدونیه در بیانیه ای اعلام کردند:« زمانی که فرم های نظرسنجی فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن و بهترین سرمربی سال به فدراسیون فوتبال مقدونیه رسید، با گوران پاندف تماس گرفته شد تا مشخص شود که او به چه کسانی رای می دهد. پاندف مورینیو را به عنوان بهترین سرمربی دنیا انتخاب کرد ولی به خاظر یک اشتباه تکنیکی در تکمیل این فرم، نام بیسنته دل بوسکه تیک خورد. کاملا مشخص است که رای پاندف به مورینیو بود.»

دراین میان فدراسیون فوتبال مقدونیه از هر دو طرف عذرخواهی کرده است.

هفته گذشته مورینیو در صحبت هایی دلیل غیبتش در مراسم اهدای توپ طلا را اعلام کرد و گفته بود که به دلیل اینکه درآرا دست کاری شده بود، دراین مراسم شرکت نکرده بود و حالا پاندف در دفاع از سرمربی سابقش در اینتر برخاسته و اعلام کرده بود که اتفاق های عجیبی رخ داده ؛ چرا که رای او به نام مورینیو نوشته و به نام دل بوکسه درآمده بود.

از همین رو مسئولان فیفا برای اثبات بیگناهی شان مدارک موجود را رو کردند. در این مدرک مشخص شده بود که پاندف به عنوان کاپیتان تیم ملی مقدونیه به دل بوسکه رای داده و بعد از او هم نام مانچینی و یورگن کلوپ را نوشته و حالا مسئولان فدراسیون فوتبال مقدونیه تقصیر را به گردن گرفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 فروردين 1392 ا 22:35 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.