آلونسو:بی صبرانه در انتظار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا هستیم

ژابی آلونسو ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادریددر صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که تیمش رویای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را در سر می پروراند.

رئال مادرید هفته آینده در دور رفت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای به میدان خواهد رفت.

این در حالی است که رئال مادرید عملا شانس زیادی برای قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا ندارد واز همین رو کهکشانی ها تمرکزشان را برروی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قرار داده اند تا برای اولین بار در این دهه به قهرمانی اروپایی رسیده و تعداد قهرمانی های اروپایی شان را به عدد 10 برسانند.

حالا آلونسو در صحبت هایی به وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفته:« اینجا در مادرید همه ما بی صبرانه در انتظار انجام بازی مان در لیگ قهرمانان اروپا هستیم تا بتوانیم خود را به فینال برسانیم.»

رئال مادرید شنبه شب در رقابت های لالیگا مقابل ساراگوسا به میدان خواهد رفت و این درحالی است که 13 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد.

آلونسو در ادامه صحبت هایش در مورد بازی با گالاتاسرای گفت:« ما می خواهیم به نتیجه خوبی برسیم و مطمئنم که این بازی، بازی خوبی در یک جو فوق العاده خواهد بود. قبل از رسیدن به فینال، چند مرحله دیگر پیش روی ماست و چهارشنبه شب اولین گام پیش روی ماست. آنچه هواداران تیم ما بیشتر از هر چیزی برزبان می آورند این است که باید به دهمین قهرمانی مان در لیگ قهرمانان اروپا برسیم.»

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392 ا 23:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.