برزیل 2- ایتالیا2 ؛فوق العاده بود/بازگشت تاریخی آتزوری

ایتالیا و برزیل در دیداری بسیار جذاب در سوییس به تساوی دو بر دو رسیدند. این بازی یادآور مسابقات تاریخی و به‌یادماندنی این دو تیم بود.

ایتالیا هرچند در نیمه اول بهتر بود اما دو گل در دقایق پایانی آن دریافت کرد. با این حال مردان چرازه پراندلی جنگیدند و با بازگشتی فوق‌العاده بازی را به تساوی کشاندند. البته شایستگی ایتالیا بیشتر از این بود.

ایتالیایی‌ها چندین موقعیت خوب در نیمه اول داشتند اما با گل دقیقه 33 فرد از حریف عقب افتادند. مهاجم برزیل که کسی مهارش نکرده بود توپ را در گوشه دورتر به گل تبدیل کرد. این گل روی سانتر فیلیپه لوییس، و دفع ناقص و جزئی بونوچی به فرد رسیده بود.

ایتالیا به حملاتش ادامه داد اما در دقیقه 42 گل دوم را هم خورد. نیمار پس از جا گذاشتن آندره‌آ پیرلو با پاسی رو به عقب اسکار را صاحب توپ کرد و بازیکن شماره 10 سلسائو کار را تمام کرد و آن را با بیرون پای راست به دروازه جیان‌لوییجی بوفون رساند.

چزاره پراندلی استفان الشعراوی را به جای پابلو اوسوالدو به زمین فرستاد و السیو چرچی را هم جانشین پیرلو کرد.

الشعراوی در اوایل نیمه دوم توپی را از زاویه بسته زد که ژولیو سزار آن را به کرنر فرستاد. روی همین ضربه کرنر بود که دانیله دروسی با ضربه‌ای تماشایی با پای راستش گل‌زنی کرد. سه دقیقه بعد و در دقیقه 57 بود که بازی مساوی شد. این بار ماریو بالوتی با شوتی کات‌دار از پشت محوطه جریمه گل‌زنی کر.د

ایتالیا موقعیت‌های خوبی برای گل‌زنی داشت که از آنها بهره نبرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 فروردين 1392 ا 8:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.