کار سخت لوپس برای رقابت با کاسیاس

نبرد دروازه‌بانی در رئال مادرید آغاز شده است. ایکر کاسیاس از نظر پزشکان مشکلی ندارد و برای اولین بار پس از مصدومیت همان تمریناتی را انجام داده که آدان، خسوس و دیه‌گو لوپس انجام می‌دهند. ایکر دو ماه مصدوم بود و اکنون به تیم برگشته تا کمک کند تیمش برای فتح لالیگا – که بسیار از دست رئال دور است – و لیگ قهرمانان و جام حذفی بجنگد.

کاسیاس به دستورهای سیلوینو لورو گوش داده و چند ساعت در کنار دروازه‌بانان دیگر تمرین کرده است.

میگل دل‌سرو، پزشکی که کاسیاس را جراحی کرد هم تمرینات او را به نظاره نشست. این جراح لوییس سراتوسا، از اعضای کادر پزشکی رئال را همراه خود داشت و در پایان تمرینات هم با او گفتگویی کوتاه داشته و احساسش پس از تمرین را پرسیده.

مدتی تا بازی بعدی مادرید مانده: مسابقه در ساراگوسا که شنبه بعد برگزار می‌شود. از همین حالا نبرد او با لوپس بر سر حضور در ترکیب اصلی آغاز شده است.

چهار روز پس از آن دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با گالاتاسرای برگزار می‌شود. اکنون توپ در زمین مو است و اوست که باید بین دو نفر انتخاب کند: دروازه‌بان همیشگی مادرید، و فردی که خودش را در ترکیب تثبیت کرده.

او شاید بخواهد همان برنامه په‌په را تکرار کند و کاسیاس را در لیگ برگرداند، اما دست کم در دور رفت لیگ قهرمانان به دیه‌گو لوپس بازی دهد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392 ا 21:55 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.