ایتالیا - برزیل : انتظار 30 ساله آتزوری برای پیروزی برابر سلسائو


Stephan El Shaarawy, Cesare Prandelli - Italy

  ترکیب احتمالی

 
ایتالیا

Buffon
Barzagli, Bonucci, Ranocchia
Pirlo
Abate, Marchisio, Montolivo, Giaccherini
Balotelli, El Shaarawy
 
برزیل
 
Julio Cesar
Dani Alves, David Luiz, Thiago Silva, Filipe
Fernando, Luiz Gustavo
Hulk, Oscar, Neymar
Fred

ایتالیا و برزیل پنجشنبه عصر به جدال یکدیگر می روند و چزاره پراندلی سرمربی ایتالیا امیدوارست شاگردانش بتوانند به رکورد سی سال شکست ناپذیری برزیل برابر ایتالیا پایان بدهند.

با تمام این اوصاف پراندلی مجبور است تیمش را بدون جورجو کیه لینی راهی میدان کند چرا که حضور این مدافع یوونتوسی به دلیل مشکلات مچ پا در تمرینات هنوز مشخص نیست.


در خط حمله به احتمال فراوان ماریو بالوتلی و استفان الشعراووی دو ستاره روسونری زوج خط حمله نرآتزوری را تشکیل خواهند داد در حالی که از ترکیب آندرا پیرلو،کلودیو مارکیسیو و ریکاردو مونتولیوو در خط میانی استفاده می شود.

در سوی دیگر لوئیس فیلیپه اسکولاری در آستانه ا ین بازی چند بازیکن اصلی اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

لوکاس مورا پس از اینکه در جریان پاری سن ژرومن برابر نانسی با مصدومیت روبرو شد احتمالا نمی تواند برزیل را در این بازی همراهی کند.پائولینو و رامیرس هر دو به دلیل مصدومیت جای خود را به فرناندو و لوئیس گوستاوو خواهند داد.

هر چند که اسکولاری در تمرینات از سیستم 2-5-3 بهره برد اما انتظار می رود تا در بازی برابر ایتالیا با سیستم 1-3-2-4 به میدان برود.

  آیا می دانستید؟

  • ایتالیا 30 سال است که برابر برزیل موفق به پیروزی نشده و آخرین برد آنها برابر برزیل به هتریک پائولو روسی در جریان پیروزی 2-3 در
    جام جهانی 1982 بازمی گردد

  • در صورتی که بوفون به میدان برود او تنها یک بازی تا رسیدن به دومین بازیکن برتر تیم ملی ایتالیا از لحاظ تعداد بازی یعنی پائولو مالدینی افسانه ای فاصله دارد.

  • ماریو بالوتلی از زمان ورودش به باشگاه میلان در ژانویه موفق شده طی 6 بازی در سری آ هفت بار گلزنی کند.
  • آخرین باری که دو تیم در سال 2009 در جام کنفدراسیون ها به مصاف هم رفتند برزیل با نتیجه 0-3 به پیروزی رسید و در حال حاضر تنها سه بازیکن از آن ترکیب در تیم فعلی برزیل حضور داند.
  • برزیل یک پیروزی فراموش نشدنی برابر ایتالیا در فینال جام جهانی 1994 دارد،دیداری که در آن روبرتو باجو ( تصویر سمت راست ) پنالتی خود را خراب کرد تا برزیل قهرمان شود.
  • اسکولاری در نخستین تجربه مربیگری خود با برزیل در ماه گذشته بابر انگلیس با نتیجه 1-2 تن به شکست داد.

  • برزیل در حال حاضر در رده هیجدهم رده بندی بهترین تیم های جهان از سوی فیفا قرار دارد-پایین ترین رتبه ای که این تیم تا بحال داشته.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392 ا 21:9 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.