فالکالو، برای همه 60، برای رئال 75 میلیون یورو

به نظر می‌رسد زمان جدائی رادامل فالکائو از اتلتیکو مادرید فرا رسیده است و البته نباید انتظار داشت که دیگر این ستاره‌ی گل‌زن را در مادرید مشاهده کرد حتی در تیم رئال مادرید !

فالکائو در آغاز این فصل باوجود داشتن دو پیشنهاد بالای 45 میلیون یوروئی در اتلتیکو ماند و دلیل تصمیم خود را علاقه‌ی کالدرون اعلام کرد. سران اتلتیکو همچنان دو قسط از حق انتقال فالکائو را پرداخت نکرده‌اند و به شدت نیازمند آن هستند تا با تن دادن به فروش فالکائو این بدهکاری‌ها را پرداخت کنند.

به گزارش سایت گل، یک تیم انگلیسی به شدت مایل به جذب فالکائو است و قیمت این بازیکن بطور پیشنهادی برابر 60 میلیون یورو است، اما اگر رئال مادرید علاقه‌مند به انجام این انتقال است باید 75 میلیون یورو بپردازد. نکته‌ی جالب‌تر آن است که سران اتلتیکو با قاطعیت حضور فالکائو در رئال مادرید در فصل بعد را رد کرده‌اند.

این رقم باعث شده که سران رئال تا حد زیادی نا امید شوند . سران رئال فعلا این انتقال را چیزی بیش از یک شایعه نمی دانند . به طور مثال مدتها شایعه تمایل رئال به آگوئرو هم مطرح بود اما در نهایت این بازیکن به سیتی پیوست . حالا سیتی می تواند از بخت های اصلی خرید فالکائو باشد چرا که تیم شیوخ اماراتی ، با فروش احتمالی ته وز و ژکو نیاز به خرید خواهند داشت . از طرفی پی اس جی هم می تواند یک گزینه اغواکننده برای بازیکن کلمبیایی باشد .




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391 ا 19:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.