گروه5+3 غول ها و امیدوارها همه در انتظار قرعه کشی چمپیونز لیگ!

بعد از برگزاری دو بازی 4 شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا تکلیف 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. با وجود برد آرسنال در ورزشگاه آلیانس آرنا این بایرن مونیخ بود که به دور بعدی صعود کرد.

در دیگر دیدار 4شنبه شب مالاگا موفق شد تا با برد 0-2 در ورزشگاه لاروسالدا پورتو را از جریان این رقابت ها حذف کند تا در مجموع بانتیجه 1-2 در دو دیدار رفت و برگشت به دور بعد راه بیابد و این موفقیتی برای مانوئل پیگرینی باشد و مالاگا به عنوان سومین نماینده فوتبال اسپانیا به مرحله بعد برسد.

بارسلونا هم کار سختی را داشت و بعد از باخت 0-2 در بازی رفت موفق شد تا در بازی برگشت با نتیجه 0-4 از سد میلان عبور کند . برد رئال مادرید مقابل منچستریونایتد هم این تیم را به مرحله یک چهارم پایانی رساند.

سلتیک اسکاتلند هم در مجموع با نتیجه 0-5 مغلوب یوونتوس شد تا با حذف این تیم و آرسنال ویونایتد، بریتانیا هیچ نماینده ای در دور یک چهارم نداشته باشد و پاری سن ژرمن تنها نماینده فوتبال فرانسه دراین مرحله خواهد بود.

گالاتاسرای هم یکی از تیم های شگفتی ساز این مرحله بود که با حذف شالکه توانست مجوز حضور در جمع 8 تیم برتر اروپا را کسب کند و دورتموند با برد 2-5 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل شاختار، دیگر نماینده فوتبال آلمان در کنار بایرن درمرحله بعدی خواهد بود.

قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها روز جمعه 15 مارس برگزار می شود تا تیم ها حریفان بعدی شان را بشناسند.

هشت تیم راه یافته به این مرحله بدین ترتیب هستند

بارسلونا بایرن مونیخ
رئال مادرید بوروسیا دورتموند
یوونتوس پاری سن ژرمن
مالاگا گالاتاسرای




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391 ا 17:37 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.