تجارت قرن به لطف CR7

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید نه تنها یکه تاز تیمش در زمین چمن است و مبدل به ستاره شماره یک تیم کهکشانی شده است، بلکه فروشگاه رسمی باشگاه رئال مادرید را نیز عملا در اختیار خودش و پیراهن هایش می بیند؛ شاید بهتر باشد بگوئیم که فروشگاه روی فروش پیراهن های او می چرخد. آمادگی فیزیکی و تغییر چهره رونالدو که او را مبدل به شخصیت جذاب تر و محبوب تری نموده، باعث شده تا آمار فروش پیراهن او در سال جدید میلادی افزایش چشمگیری داشته باشد. میزان محبوبیت کریس به حدی هست که دیگر کاسیاس هم در گود رقابت بااو جایی ندارد. CR7 ی رقیب است و لیدر بلامنازع فروش پیراهن های باشگاه رئال.

جنون کریس از اوایل رقابت های این فصل و دقیقا از ماه اکتبر شروع شد. در همان زمانی که رونالدو اعلام کرد که ناراحت است و این ناراحتی اش را درمیکسد زون بعد از بازی با گرانادا ابراز کرد.بعد از آن بود که رونالدو محبوب تراز هرزمان دیگری شد. مسئولان باشگاه رئال مادرید و البته کمپانی آدیداس که طراحی و تولید لباسهای تیم مادریدی را برعهده دارند، هیچ وقت محبوبیتی این چنینی را به یاد ندارند. حتی در دوران ظهور و درخشش بکام و زیدان در رئال مادرید هم چنین فروشی برای پیراهن ستاره ها سابقه نداشته ولی میزان فروش پیراهنهای رونالدو در مادرید غیرقابل باور و مهارناپذیر است و با وجودی که هنوز آمار و ارقام رسمی ای دراین باره منتشر نشده ولی طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، رونالدو با سرعت زیادی از ستاره های سابق تیم کهکشانی پیشی گرفته است.
مسئولان کمپانی آدیداس حالا با دوگانگی ای برخورد کرده اند؛ چرا که خودرونالدو به صورت فردی و شخصی با کمپانی نایک همکاری می کند. شماره  7 و نام کریستیانو رونالدو پردرخواست ترین نام و شماره از سوی مشتریان هستند و کارمندان فروشگاه مادریدی روزی صدها پیراهن با نام او حکم می کنند.
رئال مادرید عملا مبدل به یک ماشین پولسازی از طریق مارکتینگ بازیکنان فوتبالش شده است. کافی است که دور کوچکی در فروشگاه رسمی باشگاه سانتیاگو برنابئو بزنید تا دریابید که این فروشگاه، پرفروش ترین فروشگاه فوتبالی دنیاست. در روزهایی که بازی در ورزشگاه برگزار می شود، ورود به فروشگاه برنابئو کاری غیرممکن است و برای این کار باید حدود 20 دقیقه در صف ایستاد. طبق مطالعه اسپورت اینتلیجنس، رئال مادرید ومنچتسریونایتد باشگاه هایی هستند که بیشترین فروش پیراهن را در سرتاسر دنیا دارند؛ حدود یک و نیم میلیون پیراهن در طول هر فصل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 22 اسفند 1391 ا 10:58 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.